Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-29, 00:37
  #1
Avstängd
Atkinsons avatar
Missa inte George W. Bushs egna ord om WTC. National Geographic kommer sända en lång intervju med honom (se länk nedan). Han har garanterat mycket att berätta.

http://channel.nationalgeographic.co...w#tab-Overview
Citera
2011-08-29, 00:47
  #2
Medlem
KaptenFranssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atkinson
Missa inte George W. Bushs egna ord om WTC. National Geographic kommer sända en lång intervju med honom (se länk nedan). Han har garanterat mycket att berätta.

http://channel.nationalgeographic.co...w#tab-Overview

Han har garanterat många lögner att berätta.
Citera
2011-08-29, 00:51
  #3
Medlem
Intressant, han är skönaste politikern ever även om han är lite väl konservativ.


Det mest skrämmande angående WTC är ju att så många europeer tror att det var USA själva med hjälp av mossad och Israel mm som iscensatte det hela.

Hade en klasskompis som på fullaste allvar förnekade att det änns skett..


Först dödar de 3000 pers och startar krig för att sedan avslöjas av en 19-åring med windows media player och för mycket fritid. Och av någon anledning så gav man inte 19-åringen ett nackskott, utan man lät honom avslöja hela konsprationen...
Citera
2011-08-29, 00:52
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFransson
Han har garanterat många lögner att berätta.


Där kom första hehe.
Citera
2011-08-29, 00:55
  #5
Medlem
KaptenFranssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spartak
Där kom första hehe.

Haha, men allvarligt. Tror du tidningarna?
Citera
2011-08-29, 01:01
  #6
Avstängd
Atkinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFransson
Haha, men allvarligt. Tror du tidningarna?
Jag tror inte att han är en notorisk lögnare. Världen är inte svartvit. Visst kan det finnas saker som ter sig konstiga. Men finns det någon människa som aldrig ljuger?
Aftonhoran är i alla fall inte trovärdigare än Bush.
Citera
2011-08-29, 01:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFransson
Haha, men allvarligt. Tror du tidningarna?


Inte det minsta. Men det betyder inte att jag tror att USA låg bakom en attack mot WTC och Pentagon. Jag trodde stenhårt på det efter att jag såg Loose change, men har ändrat mig på senare år.

Min vändning kom när jag såg en riktig sprängning av ett hus, och jämförde smällarna med de påstådda smällarna i WTC("de gömda sprängämnena"). Ungefär som att jämföra en prutt med en handgranat. Annars är det ju bara att filosofera lite så byter man snabbt åsikt, skulle verkligen tusentals personer kunna hålla tyst om ett enormt massmord på sina egna landsmän, borde inte någon ha brutit ihop? Eller har Mossad och George Bush likviderat samtliga inblandade i sammansvärjningen det är igentligen en barnslig teori.
Citera
2011-08-29, 01:12
  #8
Medlem
Deebo83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spartak
Inte det minsta. Men det betyder inte att jag tror att USA låg bakom en attack mot WTC och Pentagon. Jag trodde stenhårt på det efter att jag såg Loose change, men har ändrat mig på senare år.

Min vändning kom när jag såg en riktig sprängning av ett hus, och jämförde smällarna med de påstådda smällarna i WTC("de gömda sprängämnena"). Ungefär som att jämföra en prutt med en handgranat. Annars är det ju bara att filosofera lite så byter man snabbt åsikt, skulle verkligen tusentals personer kunna hålla tyst om ett enormt massmord på sina egna landsmän, borde inte någon ha brutit ihop? Eller har Mossad och George Bush likviderat samtliga inblandade i sammansvärjningen det är igentligen en barnslig teori.

loose change är inte det enda som pratar emot den officiella 9/11. du har tydligen absolut ingen ANING om vad USA´s regering är kapabla till. du tror alltså på FULLASTE allvar att några analfabeter (al-qaida, som för överigt är skapat och finansierat av USA) skuylle kunna genomföra en sån terrorattack??? du MÅSTE ju bara skoja med oss när du tror att AL-QAIDA kan flyga ett VANLIGT JÄVLA flygplan rakt in i PENTAGON?? jag blir för fan förbannad på dig! du borde skämmas och gå och gömma dig bakom din soffa, kom aldrig ut därifrån!!

Jag SKULLE kunna ha köpt den teorin om inte pentagon hade blivit attackerat...vi snackar om PENTAGON här!!! jordens mest avancerade luftförsvar finns installerat där, och dom skulle ha missat ett så stort flygplan? nej tack.....du kan svälja den om du vill! jag gör inte de. AL-Qaida är amerikanskt, och Osama Bin Laden är kul figur skapad av USA och "dödad" av USA.
9/11 was an inside job...punkt slut!
Citera
2011-08-29, 01:23
  #9
Avstängd
gurrraas avatar
Ska bli intressant att se! Tror dock inte det kommer komma fram något speciellt, vad tjänar dom på det liksom?
Citera
2011-08-29, 01:24
  #10
Medlem
Tror man att Usa ligger bakom WTC då har man ju inte ens intelligensen för att knyta sina egna skor.
Är väl samma sorts människor som förnekar att förintelsen ägt rum också.
Citera
2011-08-29, 01:25
  #11
Medlem
Judeschweins avatar
Vad spelar det egentligen för roll?

Han är en mördare och ett as i vilket fall som helst som anser att det är rätt att tvinga sin egen befolkning att finansiera ett krig där man bombat och haft ihjäl tusentals oskyldiga människor som aldrig har utgjort något mot honom eller USA.
Citera
2011-08-29, 01:27
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deebo83
loose change är inte det enda som pratar emot den officiella 9/11. du har tydligen absolut ingen ANING om vad USA´s regering är kapabla till. du tror alltså på FULLASTE allvar att några analfabeter (al-qaida, som för överigt är skapat och finansierat av USA) skuylle kunna genomföra en sån terrorattack??? du MÅSTE ju bara skoja med oss när du tror att AL-QAIDA kan flyga ett VANLIGT JÄVLA flygplan rakt in i PENTAGON?? jag blir för fan förbannad på dig! du borde skämmas och gå och gömma dig bakom din soffa, kom aldrig ut därifrån!!

Jag SKULLE kunna ha köpt den teorin om inte pentagon hade blivit attackerat...vi snackar om PENTAGON här!!! jordens mest avancerade luftförsvar finns installerat där, och dom skulle ha missat ett så stort flygplan? nej tack.....du kan svälja den om du vill! jag gör inte de. AL-Qaida är amerikanskt, och Osama Bin Laden är kul figur skapad av USA och "dödad" av USA.
9/11 was an inside job...punkt slut!


Kan du då svara på min fråga?

Hur kan de tusentals inblandade vara tysta? Du förstår vilken enorm operation det här är i sådan fall?

Och hur kommer det sig att ingen av betydelse(som inte tillhör de sammansvurna) ser det du vet? Är alla politiker, medier och militärer sammansvurna?

Och jag har läst mycket om WTC och sett alla konsprations dockumentärer i ämnet, jag var och helt 100% säker att mossad mm låg bakom det, jag satt också och försvarade mina teorier när alla skrattade åt mig.


Som jag ser det, USA gjorde bort sig, de trodde inte att något sådant skulle kunna ske. Det har aldrig hänt tidigare. Sen tar det nog emot för en stridspilot att skjuta ihjäl 300 civila landsmän. Allting kommer vi aldrig få reda på såklart. Jag håller med om att krigslobbyisterna utnyttjade situationen på ett vidrigt sätt. Bin Ladin har snart lyckats, hela USAs ekonomi är påväg att kollapsa och orsaken heter krig, Homeland security och CIA.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback