2011-08-28, 13:54
Medlem
Hej har läst en hel del nu den sista tiden och känner nu att jag är redo att börja kura. Jag tänkte köra dianabol 50/50 och winstrol 50/50 efteråt och så såklart ett pct efter kuren har både nolva och clomid hemma. Så nu till frågan låter det som en bra ide? Har läst runt på massa olicka trådar och dom flesta tycker att man ska köra 50/50 dianabol.Vad tycker ni

Tacksam för seriösa svar

mvh
Citera
2011-08-28, 13:58
Medlem
matte1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-smooth
Hej har läst en hel del nu den sista tiden och känner nu att jag är redo att börja kura. Jag tänkte köra dianabol 50/50 och winstrol 50/50 efteråt och så såklart ett pct efter kuren har både nolva och clomid hemma. Så nu till frågan låter det som en bra ide? Har läst runt på massa olicka trådar och dom flesta tycker att man ska köra 50/50 dianabol.Vad tycker ni

Tacksam för seriösa svar

mvh

Den hårda effekten du får av winstrol är rätt så onödig när man ska ha tröja på sig i detta vädret, + så bygger inte winstrol så mycket muskler.

Dianabol 50/50 e för mycket för dig, 30/50 skulle vara bra, + då det e din första kur skulle dena kuren passa bättre eftersom den bygger muskler..

tror inte du har så mycket muskler nu och drf anser jag winstrol vara fel steroid för dig.
Citera
2011-08-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte1234
Den hårda effekten du får av winstrol är rätt så onödig när man ska ha tröja på sig i detta vädret, + så bygger inte winstrol så mycket muskler.

Dianabol 50/50 e för mycket för dig, 30/50 skulle vara bra, + då det e din första kur skulle dena kuren passa bättre eftersom den bygger muskler..

tror inte du har så mycket muskler nu och drf anser jag winstrol vara fel steroid för dig.

Okej så du tycker winstrol är onödigt? Ja jag läste att dom skulle göra musklerna hårda det var det ända.
Men jag får väl lita på dig du som hållit på ett tag med det här. Okej men jag har köpt 50mg tabs tycker du jag ska dela dom då och köra 25? eller hur tycker du jag ska göra?. Nej jag är väl inte världens största muskelberg hehe
Citera
2011-08-28, 14:03
Bannlyst
Bestäm dig för en.
Citera
2011-08-28, 14:04
Medlem
Skulle definitivt skita i winnar helt och hållet, som killen ovan säger så är det hood-up som gäller fram till nästa sommar...utanför lägenheten så att säga.

Gällande DB skulle jag inte köra 50/50 utan 25-30/50.
Citera
2011-08-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knightsbridge
Skulle definitivt skita i winnar helt och hållet, som killen ovan säger så är det hood-up som gäller fram till nästa sommar...utanför lägenheten så att säga.

Gällande DB skulle jag inte köra 50/50 utan 25-30/50.

Okej då skiter jag i dom som ni säger. Ja hood-up haha blir väl det som gäller till sommarn som du säger.
Då kör jag på 25mg för det går ju att dela dom på hälften.

Tack för era seriösa och snabba svar uppskattas verkligen.

keep up the good work!

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in