Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-28, 00:41
  #1
Medlem
Rallardudes avatar
Tja har kollat runt lite på nätet vad stilen heter och vart man kan köpa sådana kläder men här är en bild på vad jag letar efter ---> http://i2.listal.com/image/1735681/9...screenshot.jpg Tycker själv att det ser lite ut som redneck men jag letar efter typ american workwear kläder typ Carharrt etc, någon som vet vad stilen heter och vart man kan köpa dessa goa kläder ? Ha de
Citera
2011-08-28, 00:45
  #2
Medlem
kolla dressmann!
Citera
2011-08-28, 00:53
  #3
Medlem
Fuujiis avatar
Skogshuggarstil skulle jag säga då det är en typisk skogshuggarskjorta

Någon ställe att köpa de på vet jag dock inte
Citera
2011-08-28, 00:53
  #4
Medlem
ensockerbagares avatar
Flanellbögar.
Citera
2011-08-28, 08:08
  #5
Medlem
sommarlovs avatar
Grovarbetare i USAs industri!
Citera
2011-08-28, 11:25
  #6
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuujii
Skogshuggarstil skulle jag säga då det är en typisk skogshuggarskjorta

Någon ställe att köpa de på vet jag dock inte

Citat:
Ursprungligen postat av ensockerbagare
Flanellbögar.

Någon av dessa. Vet att Carlings har massa sen finns ju internet.

Citat:
Ursprungligen postat av Rallardude
Tja har kollat runt lite på nätet vad stilen heter och vart man kan köpa sådana kläder men här är en bild på vad jag letar efter ---> http://i2.listal.com/image/1735681/9...screenshot.jpg Tycker själv att det ser lite ut som redneck men jag letar efter typ american workwear kläder typ Carharrt etc, någon som vet vad stilen heter och vart man kan köpa dessa goa kläder ? Ha de

Jaha men vad trevligt, du likt alla andra ska börja klä sig så... Jag bara tackar och bugar då kan jag sticka ut med min stil
Citera
2011-09-22, 23:43
  #7
Medlem
.YDGs avatar
Om du vill ha flanellskjortor som är formsydda så kika in på Carlings dom har schyssta flanellskjortor.
Annars om du vill ha riktigt arbetar flanellskjorta så kika in på Jula, dem säljer Blåkläder!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback