Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-10, 17:00
  #13
Medlem
Danielxbf32s avatar
Ett tips i all välmening till "Petras Städ".

Jag förstår att det kan vara tråkigt för en liten näringsidkare att få skit på nätet men om detta är ett försök till damage control så är det riktigt riktigt kontraproduktivt. Många företag som är mycket mycket större än din lilla enskilda firma har gjort misstaget att försöka tysta kritik på nätet, det slutar ALLTID med att själva tystningsförsöket orsakar långt värre skada än den ursprungliga kritiken, detta gäller SÄRSKILT om kritien i fråga ändå var felaktig eller dåligt underbyggd.

Vi har en långtgående yttrandefrihet, man får säga det mesta om vad man vill, dock har fysiska personer ett skydd mot förtal och förolämpning. Detta gäller av lätt insedda skäl inte företag, skulle det göra så skulle man få en armé av jurister på sig så fort man råkade säga nåt ofördelaktigt om tex microsoft eller nåt oljebolag etc. Att komma med okunniga och dåligt underbyggda juridiska hot skadar bara ditt "varumärke" än mer.

Edit: Googla på "Däckhuset Kalmar" för ett exempel på vad ett okunnigt tystningsförsök kan göra med ett varumärke.
__________________
Senast redigerad av Danielxbf32 2011-09-10 kl. 17:07.
Citera
2011-09-10, 17:00
  #14
Medlem
Smyggiss avatar
Vem är Petra? Du har nu verkligen idiotförklarat hela ditt företag, vet absolut vilket företag jag sprida skit om.... Aggressiva Idiot!
Citera
2011-09-10, 17:04
  #15
Medlem
torrenttobbes avatar
Hahaha det måste väl vara tal om någon form av dubbeltrollning?
Annars tycker jag Petras kundtjänst borde ta en liten kurs i kundsupport.
Nåja det fungerar på mig i vilket fall.
Jag kommer ALDRIG använda mig av petras städ.
Dessutom så raderas ingenting på flashback så nu vet alla hur kundsupporten fungerar när dom googlar på erat företag.
Kjam!
Citera
2011-09-10, 17:05
  #16
Medlem
dankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundtjanst
Herregud Googlar man Petras Städ så kommer detta ju upp klart vi bryr oss, sedan att
Flashback inte är ett seriöst forum som kritiserats av Svenska myndigheter och stängts
ner talar ju för sig själv.

Ju mer aktivitet i tråden desto högre i träfflistan kommer ditt företag. Jag gissar på att denna tråd kommer hamna högst i träfflistan innan veckans slut.

Sen era inlägg här ger ju allt annat än ett seriöst intryck och alla med lite vett i skallen kommer hålla sig borta från petras städ.
Citera
2011-09-10, 17:13
  #17
Avstängd
Kul med alla "intelligenta" svar ifrån Folk som är anonyma och snackar skit om saker de inte har någon aning om, Att vi ej skulle besvara "kritik" skulle ju vara amatörs mässigt , men som sagt det spelar ingen roll vad man skriver eller inte så vänder man på saker på sådana här forum som detta dvs folk som inte har annat att göra än att sprida skit.

Att vi skulle vara oseriösa för att vi "Vågar" besvara saker och "skriva" tillbaka är ju larvigt.
Ni alla är fria att tycka vad ni vill och gör det naturligtvis med en massa "skit" för att ni är anonyma här, det är ju tråkigt att ni fyller era liv med skit.


Dags och städa upp lite människor !!! Sprid lite glädje istället för hat !!

Trevlig Helg !
Citera
2011-09-10, 17:13
  #18
Medlem
Gores avatar
Till TS :
Vilka är "vi" som kontaktade osv....
Vad avsåg städningen,företag privatbostad eller ?
Mycket text lite info - gärna mer tack.

Till Petras städ : Lägg ned direkt.....här vinner ni inga poäng.
Tig ihjäl frågan.
Citera
2011-09-10, 17:29
  #19
Medlem
itworkss avatar
Haha, skön kundsupport... Arbetar man inom kundsupporten på ett företag anser jag att man skall klara sig utan att särskriva ett par enkla ord.
Citera
2011-09-10, 17:40
  #20
Medlem
Gatorades avatar
Ok, efter att jag har läst allt detta så tror jag att denna sk. "städfirma" inte är seriös för fem öre..

Det kommer alltid att finnas missnöjda kunder så klart, men istället för att sitta här och tjaffsa om det så kanske nu "Petras städ" kanske ska göra något åt saken istället?
Citera
2011-09-10, 17:51
  #21
Avstängd
1sts avatar
Det har var ta mig fan det sjukaste jag sett på länge ärligt talat. Snacka om sandlådenivå från städfirmans sida, vad fan är det för kundsupport som sitter och försöker göra livet surt för sina kunder genom att skriva ut namn, adress och telefonnummer?

Vilken seriös kundsupport behandlar sina kunder på det sättet och dessutom öppet? Som ansikte utåt för ett företag så måste man vara redo att kunna ta kritik och dessutom kunna vara saklig i en diskussion istället för att försöka ge tillbaks med samma mynt.

Petras Städ - Hos oss blir du påhoppad!
Citera
2011-09-10, 17:53
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundtjanst
Här är galningen som skriver skit om oss här på FB
som är ANONYM


VARNING FÖR DENNA MYTOMAN !!!!!!!!

ATT VI SKULLE FÖRTALA NÅGON !!!! Vem startade detta, vi har all rätt att "Skydda" våra bolag, egendom och besvara eventuella lögner. Så lägg ner med skitsnacket !!!! Elis Hammar har ju börjat så fint och bra !!!

Funderar på att publicera hans SMS så ser ni vilken galning han är !!!!
Kommer mer på bloggen azzepasha.se som kommer ta upp honom ang hans aktiviteter HÄNG MED !!!!

Sedan finns ju skäl till att Flashback blivit nerstängd i Sverige ett antal ggr och forumet ej verkar inom Svensk lag !! FUNDERA PÅ DET !!!!!

Hur i helvete VET ni TS identitet? Om det inte är ni sjävla som sitter och skriver har ni inte en jävla aning om vad den där personen heter. Och påstå att TS inte är en kund hos er, hur vet ni det? Det enda tänkbara är att ni inte har några kunder alls och att ni därför vet att han inte är kund hos er. Ditt jävla kioskmongo.
Citera
2011-09-10, 17:53
  #23
Medlem
Raketprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundtjanst
Kommer mer på bloggen azzepasha.se som kommer ta upp honom ang hans aktiviteter HÄNG MED !!!!

Vad fan är ni för jävla företag
Citera
2011-09-10, 17:55
  #24
Medlem
Kycklingsoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundtjanst
Kul med alla "intelligenta" svar ifrån Folk som är anonyma och snackar skit om saker de inte har någon aning om, Att vi ej skulle besvara "kritik" skulle ju vara amatörs mässigt , men som sagt det spelar ingen roll vad man skriver eller inte så vänder man på saker på sådana här forum som detta dvs folk som inte har annat att göra än att sprida skit.

Att vi skulle vara oseriösa för att vi "Vågar" besvara saker och "skriva" tillbaka är ju larvigt.
Ni alla är fria att tycka vad ni vill och gör det naturligtvis med en massa "skit" för att ni är anonyma här, det är ju tråkigt att ni fyller era liv med skit.


Dags och städa upp lite människor !!! Sprid lite glädje istället för hat !!

Trevlig Helg !
Vad skulle ni gjort om folk inte var anonyma då? Hotbrev? Men visst, fortsätt och tro att folk ändrar sina åsikter bara för att man är anonym.

Inte fan blir det bättre för er del att den här tråden klättrar i "Heta Ämnen".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback