Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-20, 21:33
  #1189
Medlem
Är det någon som har tillgång till någon av artiklarna som hade kunnat dela med sig av lite mer info, då dem är låsta?
Citera
2022-10-20, 23:17
  #1190
Medlem
Massonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diepiedie
Skitsnack, du har pratat om detta sedan långt tillbaka i tråden men om du vet så mycket så dela gärna med dig istället för att bara sitta där och prata massa jävla trams.
Mes.
Det jag sagt och det jag hört , har kontrollerats av polisen - jag har själv talat med dem i enrum.
De har gjort framsteg med det jag sagt till dem , samt att polisen fått reda på vilka mer som var inblandade utifrån det jag tidigare sagt. Jag har även haft senare kontakt med polisen - de sa .... att visst var en viss person med när Lelle försvann , men det var R som sköt .. och de (polisen) berättade var någonstans detta hände .. varför.. och vad det berodde på...

Det är inte min sak att outa exakt var någonstans Lelle blev mördad .. men jag tror att jag hjälpte polisen att få riktig kontakt med en viss person .. som var med vid händelsen.

Det får räcka som svar från min sida.
__________________
Senast redigerad av Massonite 2022-10-20 kl. 23:31.
Citera
2022-11-28, 00:27
  #1191
Medlem
-GGs avatar
Jag träffade faktiskt ett av Lelles barn på en fest en gång för länge sedan.

Så varje gång RN öppnar truten och förnekar sin inblandning, ser jag barnets ansikte framför mig.
Citera
2023-03-02, 14:15
  #1192
Medlem
Någon som har fupen eller andra papper som berör fallet? Tycker detta är det obehagligaste fallet jag stött på. Det är inte direkt brutalt på något sätt. Men bara tanken på att mördaren är lös och ljuger sig blå. Någonting så sjukt off med RN. På en fundamental nivå.
Citera
2023-03-02, 15:39
  #1193
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Någon som har fupen eller andra papper som berör fallet? Tycker detta är det obehagligaste fallet jag stött på. Det är inte direkt brutalt på något sätt. Men bara tanken på att mördaren är lös och ljuger sig blå. Någonting så sjukt off med RN. På en fundamental nivå.

Vilken FUP menar du? En FUP blir bara tillgänglig vid åtal.
Citera
2023-03-02, 17:09
  #1194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vilken FUP menar du? En FUP blir bara tillgänglig vid åtal.
Aha… tänkte på några papper generellt kring målet? Eller det finns inga alls att tillgå?
Citera
2023-03-03, 06:50
  #1195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Aha… tänkte på några papper generellt kring målet? Eller det finns inga alls att tillgå?

Jag har letat, finns bara det som står i media. Enda jag hittat annars är att advokat Björn Attnarsson varit hans försvarare i Lelle-fallet.
Citera
2023-03-04, 16:44
  #1196
Medlem
Alla vet ju att det var R som sköt Lelle för han var skyldig pengar till honom och de åkte iväg med Rs bil och var kroppen finns är ju den stora frågan. Den idioten är ju skyldig till fem mord och är en fri man idag. Skulle suttit till dagen han dör.
Citera
2023-03-04, 19:23
  #1197
Medlem
Sunsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Alla vet ju att det var R som sköt Lelle för han var skyldig pengar till honom och de åkte iväg med Rs bil och var kroppen finns är ju den stora frågan. Den idioten är ju skyldig till fem mord och är en fri man idag. Skulle suttit till dagen han dör.

Fem mord? Tre i Klippan och så Lelle. Vilket mord har jag missat?
Citera
2023-03-04, 19:27
  #1198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset
Fem mord? Tre i Klippan och så Lelle. Vilket mord har jag missat?

Ja du har rätt 4 mord är det blev så uppspelt.
Citera
2023-03-05, 14:39
  #1199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Alla vet ju att det var R som sköt Lelle för han var skyldig pengar till honom och de åkte iväg med Rs bil och var kroppen finns är ju den stora frågan. Den idioten är ju skyldig till fem mord och är en fri man idag. Skulle suttit till dagen han dör.
Tycker det är så absurt hur de kan missa kroppen. Men kanske för att de tog dom 1 vecka att påbörja fallet om jag förstått saken rätt. Är det verkligen INGEN som har någon info vart Ricard befunnit sig geografiskt dagarna efter Lelles försvinnande? Dom hade ju hans telefon. Borde inte den avslöjat vart masterna kopplats upp etc? Eller hade dom inga skäl att ta den och kolla noggrant? Synd i så fall att den ej sparats om tekniken utvecklas och de kunde fått reda på någonting. Denna man är så vidrig.
Citera
2023-03-15, 19:38
  #1200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusetitunneln
Jag har letat, finns bara det som står i media. Enda jag hittat annars är att advokat Björn Attnarsson varit hans försvarare i Lelle-fallet.

Fel, han va hans advokat i klippan morden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback