Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-24, 23:19
  #1
Avstängd
personaldisorders avatar
Själv så saknar jag den även fast den kanske inte va den bästa, men livet lekte endå och jag hade inga problem i världen. Jag hade kompisar och lekte med dom vi gjorde hyss men vi levde, Jag saknar min barndom gör inte ni?
Citera
2011-08-24, 23:24
  #2
Medlem
noisias avatar
Nej, den har format mig till den empatilösa, bittra, hatiska, själviska och egocentriska människa jag är idag.
Citera
2011-08-24, 23:30
  #3
Avstängd
Burningices avatar
Som fan!
Helvete vad kul det var att vara kid göra en massa bus trimma mopeder kasta ägg på ilskna gubbar, plinga på dörrar,klättra i träd, skjuta pilbåge/slangbälla,bygga kojor,Köra inlines,bmx,Mountainbike,cross mm helt utan spärrar, Smygsnusa, Köpa porr i turkiosken, hångla med tjejer, dansa tryckare på discon till brallorna nästan sprack, klättra i byggstälningar, sno spik och skruv på byggen till kojan, Icke att förglömma BUSRINGA i telefånen...jävulskaper of all kind.....

Klart man längtar tillbaka!
__________________
Senast redigerad av Burningice 2011-08-24 kl. 23:33.
Citera
2011-08-24, 23:40
  #4
Medlem
HARDCORE1s avatar
Känner igen mig i princip allt som ovanstående skev I MISS IT!
Citera
2011-08-24, 23:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burningice
Som fan!
Helvete vad kul det var att vara kid göra en massa bus trimma mopeder kasta ägg på ilskna gubbar, plinga på dörrar,klättra i träd, skjuta pilbåge/slangbälla,bygga kojor,Köra inlines,bmx,Mountainbike,cross mm helt utan spärrar, Smygsnusa, Köpa porr i turkiosken, hångla med tjejer, dansa tryckare på discon till brallorna nästan sprack, klättra i byggstälningar, sno spik och skruv på byggen till kojan, Icke att förglömma BUSRINGA i telefånen...jävulskaper of all kind.....

Klart man längtar tillbaka!
Jag tänkte först njae inte direkt väl, men sen läste jag ditt inlägg och blev påmind om hur skoj man kunde ha det som barn . Livet var klart enklare och roligare (för mig). Men vuxen livet är inte så pjåkigt det heller.
Citera
2011-08-24, 23:44
  #6
Awaiting Email Confirmation
Saknar som fan och är ändå uppvuxen på 90-talet! Vart ska det leda....

Saknar mest av allt att bara vara utomhus hela tiden. Springa leka busa bråka, utan problem. Underbara tider.
Citera
2011-08-24, 23:47
  #7
Medlem
Håller verkligen med! Min barndom var helt UNDERBAR och jag längtar tillbaka! Det var verkligen den bästa tiden i mitt liv och ibland kan jag nästan bli lite "bitter" över att jag aldrig kommer att få uppleva det igen.....
Citera
2011-08-24, 23:49
  #8
Avstängd
DreanieBluumbachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noisia
Nej, den har format mig till den empatilösa, bittra, hatiska, själviska och egocentriska människa jag är idag.
Har liknande erfarenheter, men har inte helt givit upp hoppet, hoppas på en lycklig ålderdom istället..
Citera
2011-08-25, 00:00
  #9
Medlem
Ruvils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestfylld
Håller verkligen med! Min barndom var helt UNDERBAR och jag längtar tillbaka! Det var verkligen den bästa tiden i mitt liv och ibland kan jag nästan bli lite "bitter" över att jag aldrig kommer att få uppleva det igen.....
Jag håller med. Det känns så jäkla sorgligt ibland att va, kommer jag aldrig att ha sådär kul igen på DET viset?
Alla har ju haft olika barndom men jag kan utan tvekan säga att jag är 100% nöjd.
Citera
2011-08-25, 00:07
  #10
Medlem
Glebbs avatar
Jag saknar min barndom som fan. Kan knappt fatta att tiden har gått så fort.
Citera
2011-08-25, 00:24
  #11
Medlem
Jag längtar inte tillbaka till den mentala nivå jag var på när jag var barn.
Det känns även som jag vuxit ifrån behovet av att springa runt och leka busa etc.
Citera
2011-08-25, 00:27
  #12
Medlem
Whip Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burningice
Som fan!
Helvete vad kul det var att vara kid göra en massa bus trimma mopeder kasta ägg på ilskna gubbar, plinga på dörrar,klättra i träd, skjuta pilbåge/slangbälla,bygga kojor,Köra inlines,bmx,Mountainbike,cross mm helt utan spärrar, Smygsnusa, Köpa porr i turkiosken, hångla med tjejer, dansa tryckare på discon till brallorna nästan sprack, klättra i byggstälningar, sno spik och skruv på byggen till kojan, Icke att förglömma BUSRINGA i telefånen...jävulskaper of all kind.....

Klart man längtar tillbaka!

Vem har sagt att man inte kan göra dem sakerna fortfarande?, bara för att man blir äldre så behöver man inte blir tråkigare för det...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback