Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-24, 20:41
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombiedoll
Allt blev mycket enklare nu när jag förstod att det var CD-nycklarna som stod på varje skiva bakom .

Skrev in koderna på mitt account på Battle.net. En sista fråga bara:

http://i56.tinypic.com/dgktgw.png

Det ser ut sådär på mitt account. Betyder det att när jag laddat ner det jag gör nu så kommer jag ha Vanilla + TBC när jag startar spelet?


Du kommer ha hela spelet. men du kommer inte kunna ta dig till vissa ställen. northrend och cata. samt inte komma över 70 i lvl.
Citera
2011-08-24, 20:44
  #14
Medlem
zombiedolls avatar
Men då ser det ut som om allt är korrekt då alltså?
Citera
2011-08-24, 21:17
  #15
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombiedoll
Men då ser det ut som om allt är korrekt då alltså?

Japp enligt den bilden har du ett acc uppgraderat till BC.

Får jag fråga hur mycket du betalade för battlechesten?
__________________
Senast redigerad av archeon 2011-08-24 kl. 21:21.
Citera
2011-08-24, 21:35
  #16
Medlem
zombiedolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Japp enligt den bilden har du ett acc uppgraderat till BC.

Får jag fråga hur mycket du betalade för battlechesten?

Skit bra! ^^

149 kronor! Då fick jag även med två lite tjockare böcker som kan liknas vid någon allt-i-ett bok!
Citera
2011-08-25, 14:21
  #17
Medlem
zombiedolls avatar
Har fixat wow nu och det fungerar att logga in!

En fråga till. När jag kommer till inloggningsrutan så är det helt svart förutom att all text finns där det ska vara.

När man ska göra en ny gubbe så är det svart där med fast man kan fortfarande "skapa" den utom att man inte ser hur den ser ut!

Varför?
Citera
2011-08-25, 16:15
  #18
Medlem
grusmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombiedoll
Kändes som du försökte dumförklara mig lite där..
Skivan finns även inte där. När jag högerklickar och trycker på öppna så öppnas min cd-läsare och det kommer upp en ruta där det står "sätt in en skiva"

Sorry dude
Citera
2011-08-25, 18:35
  #19
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombiedoll
Har fixat wow nu och det fungerar att logga in!

En fråga till. När jag kommer till inloggningsrutan så är det helt svart förutom att all text finns där det ska vara.

När man ska göra en ny gubbe så är det svart där med fast man kan fortfarande "skapa" den utom att man inte ser hur den ser ut!

Varför?


Märkligt, aldrig hört talas om
Citera
2011-08-25, 18:38
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombiedoll
Har fixat wow nu och det fungerar att logga in!

En fråga till. När jag kommer till inloggningsrutan så är det helt svart förutom att all text finns där det ska vara.

När man ska göra en ny gubbe så är det svart där med fast man kan fortfarande "skapa" den utom att man inte ser hur den ser ut!

Varför?

Problem med grafikkortsdrivrutiner månne? Uppdatera dem.
Citera
2011-08-26, 22:48
  #21
Medlem
Niceprizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombiedoll
Hej!

Har en massa problem jag måste få hjälp med.
Idag köpte jag battlechest där jag fick två skivor, en med första wow och en med Burning Crusade.

Mitt första problem är att när jag stoppar in den första skivan i min bärbara så hittar datorn inte skivan. Det är som att jag inte tagit in någon skiva alls. Sedan så prövar jag samma skiva i en annan dator. Och det funkar korrekt. Då tänkte jag att det är problem med min cd-läsare på datorn men icke, sims2 fungerade för datorn att hitta. Så det är något problem jag inte förstår alls. Skivorna till wow köpte jag IDAG så det är det inget fel på.

Mitt andra problem är att, när jag stoppar i första wow i den datorn som det funkar på så står det "DVD-RW enhet (D TBC.4.0.0_d1" okej... tänkte jag eftersom det är Vanilla-wow skivan jag satt i. Och när jag väljer att börja installera så börjar den installera Burning Crusade..

Efter ungefär halva installationen av Burning Crusade med vanilla skivan så står det att jag ska stoppa in disc 2. Alltså det som är tänkt att vara The burning Crusade. Detta gör jag och då fortsätter installationen. Dock kommer det upp samma ruta "DVD-RW enhet (D TBC.4.0.0_d2". Och då får jag välja om jag vill köra installer.exe. Mhm, detta gör jag inte då det verkar som att min pågående installation fortsätter. Sedan bara denna avslutas och inga spår av wow förutom några oidentifireade filer finns på datorn

Jag är väldigt förvirrad...
Tanka game-client från battle.net eller så kan du bara installera wow på en dator och lägga det på en extern hårddisk och sedan lägga över klappat och klart
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback