2011-08-24, 19:51
Medlem
hej alla flashbackare! , tänkte dra igång en pct inom snar framtid väger 88-90 kg tänkte att jag skulle ligga runt 2g per kg ca 180-190 protte samt hålla kolhydraterna ganska lågt .

nu till frågan är det nödvändigt att grisbulka under min pct altså ligga på kcal + eller skulle det fungera att ligga runt noll ? eller 200-300 kcal minus kan detta påvera mina vinster som jag har gjort under kuren?

Kuren ser ut så här :
testo prop : v 1-5
testo E : v 1-12
testo prop : v 10-14

pctn består av clomid dag 1 : 300mg dag 2-10 100mg sedan 50 mg tills jag känner mig återställd

kan tillägga att jag har kört en ganska clean bulk,, vikten startade på 83 kg hård är väldigt nöjd med kuren har gjort fin fina ökningar .

tack på förhand

Mvh
Citera
2011-08-24, 20:04
Medlem
Mr-zippos avatar
Finns ingen anledning börja grisa på pct
Räcker gott du ligger på 4-500kcal
Men däremot träningeb får inte släpa.
Citat:
Ursprungligen postat av testoman
hej alla flashbackare! , tänkte dra igång en pct inom snar framtid väger 88-90 kg tänkte att jag skulle ligga runt 2g per kg ca 180-190 protte samt hålla kolhydraterna ganska lågt .

nu till frågan är det nödvändigt att grisbulka under min pct altså ligga på kcal + eller skulle det fungera att ligga runt noll ? eller 200-300 kcal minus kan detta påvera mina vinster som jag har gjort under kuren?

Kuren ser ut så här :
testo prop : v 1-5
testo E : v 1-12
testo prop : v 10-14

pctn består av clomid dag 1 : 300mg dag 2-10 100mg sedan 50 mg tills jag känner mig återställd

kan tillägga att jag har kört en ganska clean bulk,, vikten startade på 83 kg hård är väldigt nöjd med kuren har gjort fin fina ökningar .

tack på förhand

Mvh
Citera
2011-08-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Finns ingen anledning börja grisa på pct
Räcker gott du ligger på 4-500kcal
Men däremot träningeb får inte släpa.

tack för snabbt svasr zippo skulle det fungera att ligga på kcal balans med högt protte intag eller är det bulk som gäller för att behålla vinsterna ? träningsbiten kommer definitivt att skötas

Mvh
Citera
2011-08-24, 20:47
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testoman
tack för snabbt svasr zippo skulle det fungera att ligga på kcal balans med högt protte intag eller är det bulk som gäller för att behålla vinsterna ? träningsbiten kommer definitivt att skötas

Mvh
Som sagt håll dig lite över din balans så riskerar du inte lägga på dig för mycket vikt
Börja deffa direkt efter kur e de sista man ska göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in