Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-23, 11:14
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Hej Fejsleg

Låt mig berätta nåt för dig. När jag läser det du skriver så får jag känslan av att du är
totalt livrädd för att bli lämnad ensam. Som om det vore det värsta som kunde hända.
Du behöver jobba på att förbättra din egen självkänsla och våga "stå ut med dig själv".

När du mår dåligt tror jag att du inte vet att du klarar dig utan någon som tröstar och
så att säga "lyfter upp dig" ur gropen du grävt åt dig själv och hoppat ner. Det du måste
göra är att lära dig att även om du hamnar i gropar där du känner dig liten och svag,
så kan du ta dig bort från det stället själv. Du behöver inte "lita" på någon annan att
komma och lyfta upp dig.

Det blir jobbigt för andra, för det är du som själv hoppar ner där i gropen, så även fast
jag lyfter upp dig kommer du att hoppa ner där igen nästa vecka. När du får dina dåliga
perioder, bryt ihop, gråt eller vad du nu känner för att göra. Ångesten kommer gå över
och läka dig om du bara vågar att vänta ut den.

Så länge du inte kan ge dig själv den känslan att du är älskvärd eller bra eller vad det
nu kan vara, kommer du att attrahera samma sorts killar som kommer behandla dig som
skit, för att du låter dem göra det.

Lycka till nu.

Du har faktiskt rätt här! Väldigt mycket rätt! Jag håller på att jobba med det, men det har tagit sig en tid, men jag blir lite bättre för varje gång jag bryter ihop. Snart blir jag bara starkare och starkare!

Och ja, jag är LIVRÄDD för att bli ensam. När jag blev tillsammans med killen så gled jag bort från mina kompisar och idag är nästintill alla sura för att jag gjorde som jag gjorde. Jag mår skit dåligt av det, jag fattar inte hur jag kunde skita i mina kompisar. Så om jag nu idag lämnar honom, då blir jag ensam. Nästan. Och det kommer inte blir kul. Men jag måste göra det som är bäst för mig nu...

Tack tack tack för svaret, jag är otroligt tacksam!
Citera
2011-08-23, 11:15
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Va fan säger du, jag är just en sådan!

Helylle med både utseende, social kompetens o livs ef. Behandlar mina kvinnor som dyrbart porslin.

Ta, håll oss uppdaterade om hur avslutet gick o början på ditt nya bättre liv, tack.

Haha, det är så det ska va!!

Det ska jag göra!!

Och lycka till själv med dina dyra porslin TACK!!
Citera
2011-08-23, 11:17
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsleg
Jag vet inte egentligen, jag är väl kär?


Vad är det som får dig att känna så?
Citera
2011-08-23, 11:18
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goosebump
Tror att alla killar här på FB är sånna om jag ska va ärlig!

Då ska jag leta på FB efter min prins hehe
Citera
2011-08-23, 11:19
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draplig
Dumpa aset, han skiter i dig. Du får det bättre med nån annan som faktiskt bryr sig om dig.

Det svåra är bara att hitta någon bra... Men ska försöka!

Tack för svaret!!
Citera
2011-08-23, 11:20
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koffert
Dumpa idioten. Du slösar bara massa tid där du kunde mått bra om du stannar kvar i den relationen!

Jo, jag börjar med tycka det nu efter alla svar... :/
Citera
2011-08-23, 11:21
  #31
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsleg
Jag ska försöka följa ditt råd! Jag ska inte ta mer skit! Och en pungspark är kanske ingen dålig ide när jag tänker efter!

Tack och åter tack för svaret!


Härligt! You go girl! Girl power osv osv.. Bara höra av dig om du vill ha en riktig man!

Okej, skämt och sido - Hoppas du lyckas vara stark och dumpa det där sållet. Hur har du tänkt dig att avancera?
Citera
2011-08-23, 11:21
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Vad är det som får dig att känna så?

Jag vet faktiskt inte, jag antar att man inte kan styra kärleken :/
Citera
2011-08-23, 11:23
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Härligt! You go girl! Girl power osv osv.. Bara höra av dig om du vill ha en riktig man!

Okej, skämt och sido - Hoppas du lyckas vara stark och dumpa det där sållet. Hur har du tänkt dig att avancera?

HIGHFIVE!!!

Haha jo, en man är väl det första jag vill ha just nu!!!

Jodu, det har jag inte en blekaste aning om just nu alltså.......
Citera
2011-08-23, 11:29
  #34
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsleg
HIGHFIVE!!!

Haha jo, en man är väl det första jag vill ha just nu!!!

Jodu, det har jag inte en blekaste aning om just nu alltså.......


Haha jooooo!

Okej. Vart går funderingarna då? Ge han en chans till?
Citera
2011-08-23, 11:29
  #35
Medlem
Allt kanske inte är killens fel heller?
Om vi ser det från hans synvinkel så kanske du är en sådan person som klagar jämt och ständigt!?

-Aj, jag har så ont.
-Usch vad jag är trött.
-Nej, jag vill inte det, känner inte för att hitta på något. osv.

Det kanske har fått honom att ledsna på dig?
Citera
2011-08-23, 11:31
  #36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsleg
HIGHFIVE!!!

Haha jo, en man är väl det första jag vill ha just nu!!!

Jodu, det har jag inte en blekaste aning om just nu alltså.......
Ring han såg som det är helt enkelt.

Typ så här då:

TS: Hej, va gör du?

Killen: Slappar"som vanligt" o skall till polarna sen.

TS: Är hemma hos dig om 20 min för o hämta mina saker.

Killen: Jaha, vadå?

TS: Det är slut o jag vill bryta här o nu,



Så lätt är det TS. På vägen hem så tröstköp ett herrmagazin o gotta dig i snygga välklädda män med en påse godis. Det finns prinsar o du är värd en serru
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback