Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-23, 10:58
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinobarcelona
Skit i jäveln som inte snackar skit och inte stöttar dig när du behöver det som mest. Samla mod att göra slut och ta stöd från vänner och familj så ska du nog klara dig fint!

Ja jag ska göra mitt bästa! Jag har världens bästa familj så jag kan nog klara mig! Och tack för alla svar!!!! Ni är allt bra ni!
Citera
2011-08-23, 10:59
  #14
Medlem
Goosebumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsleg
Jag är 18, han med... Jag har försökt men han verkar inte fatta! Han blir bara arg om jag väl ringer till honom och frågar varför han inte ens kunde ring till mig :/

Dumpa honom. Det kommer kännas jääääättejobbigt i flera veckor. Sen kommer det bara bli bättre och bättre, och som tidigare skrev så finns det faktiskt klockrena killar.
Citera
2011-08-23, 10:59
  #15
Medlem
Patreols avatar
Håller med, dumpa killen. Av de du beskrivit låter han som ett riktigt svin.
Citera
2011-08-23, 11:00
  #16
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsleg
Åh.. Det hade vart drömmen! Jag har nog trott att alla killar är som honom, men det kommer bli så svårt att lämna honom ändå! har ändå vart tillsammans i ett år

Hej Fejsleg

Låt mig berätta nåt för dig. När jag läser det du skriver så får jag känslan av att du är
totalt livrädd för att bli lämnad ensam. Som om det vore det värsta som kunde hända.
Du behöver jobba på att förbättra din egen självkänsla och våga "stå ut med dig själv".

När du mår dåligt tror jag att du inte vet att du klarar dig utan någon som tröstar och
så att säga "lyfter upp dig" ur gropen du grävt åt dig själv och hoppat ner. Det du måste
göra är att lära dig att även om du hamnar i gropar där du känner dig liten och svag,
så kan du ta dig bort från det stället själv. Du behöver inte "lita" på någon annan att
komma och lyfta upp dig.

Det blir jobbigt för andra, för det är du som själv hoppar ner där i gropen, så även fast
jag lyfter upp dig kommer du att hoppa ner där igen nästa vecka. När du får dina dåliga
perioder, bryt ihop, gråt eller vad du nu känner för att göra. Ångesten kommer gå över
och läka dig om du bara vågar att vänta ut den.

Så länge du inte kan ge dig själv den känslan att du är älskvärd eller bra eller vad det
nu kan vara, kommer du att attrahera samma sorts killar som kommer behandla dig som
skit, för att du låter dem göra det.

Lycka till nu.
Citera
2011-08-23, 11:02
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja, det kommer göra ont. Alla avslut ömmar men ur detta kommer du som en ny tjej med stärkt självförtroende samt ef att aldrig mer låta en kille ta dig för givet.

Att hålla ett förhållande levande krävs två personer som spinner i symbios, inte två motpoler som jobbar mot varann.

Kärleken får ju aldrig nå så långt att man gör sig själv illa, det gör du nu genom att förbli så gott som osynlig för din partner, Hur skulle han uppträda om du blev allvarligt sjuk o skadad tror du, jo polarna iställer för dagliga sjukhus besök o omtanke.


Nej, släpp han redan idag på ett värdigt sätt o låt han fortsätta sina kompislekar medans du går vidare som kvinna.

Ja jag ska faktiskt försöka nu! Jag har försökt att hålla vårt förhållande i liv men ärlig talat har han inte gjort ett piss..... Jag känner mig lite dum att jag inte gjort slut tidigare... Men nu ska jag inte ta mer skit! Jag mår bara dåligare om jag fortsätter!!

Tusen tack för svaret! Jätte dumdermega snällt!
Citera
2011-08-23, 11:03
  #18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goosebump
Dumpa honom. Det kommer kännas jääääättejobbigt i flera veckor. Sen kommer det bara bli bättre och bättre, och som tidigare skrev så finns det faktiskt klockrena killar.
Va fan säger du, jag är just en sådan!

Helylle med både utseende, social kompetens o livs ef. Behandlar mina kvinnor som dyrbart porslin.

Ta, håll oss uppdaterade om hur avslutet gick o början på ditt nya bättre liv, tack.
Citera
2011-08-23, 11:03
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Ett år är alldeles för lång tid med ett sådant kräk. Nej, ta och hitta dig en riktig man som tar hand om sin partner!

Blir nästan gråtfärdig av att du frågar om det är dig det är fel på. Fy fan, passa på och ge han en rejäl pung spark också!

Jag ska försöka följa ditt råd! Jag ska inte ta mer skit! Och en pungspark är kanske ingen dålig ide när jag tänker efter!

Tack och åter tack för svaret!
Citera
2011-08-23, 11:05
  #20
Medlem
Goosebumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Va fan säger du, jag är just en sådan!

Helylle med både utseende, social kompetens o livs ef. Behandlar mina kvinnor som dyrbart porslin.

Ta, håll oss uppdaterade om hur avslutet gick o början på ditt nya bättre liv, tack.

Tror att alla killar här på FB är sånna om jag ska va ärlig!
Citera
2011-08-23, 11:05
  #21
Medlem
Dumpa aset, han skiter i dig. Du får det bättre med nån annan som faktiskt bryr sig om dig.
Citera
2011-08-23, 11:09
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Nej då, alla killar är inte som honom. Långt ifrån. Men tyvärr får man ofta kyssa ett par grodor innan man hittar sin prins.

Ett år är ingenting! Jag förstår att det känns som hela livet för dig eftersom att ni är unga, men ett år är verkligen ingenting jämfört med resten av ditt liv. Gör dig av med honom. Gör dig själv en tjänst och dumpa honom. Det är ju uppenbart att han inte bryr sig och är alldeles för omogen för att ha ett förhållande.

När du väl dumpat honom: Radera honom ur ditt liv totalt. Ingen facebook, inga nummer - ingenting(!) ska vara kvar. Så slipper du påminnas om honom. Snoka inte! Det gör dig bara mer illa. Det kan vara jobbigt till en början, men det kommer att vara det som får dig att släppa honom senare. Det så mycket jobbigare och svårare att släppa någon som man konstant "uppdaterar sig" om.

Lycka till!

Jag håller med dig! Man måste haft några dåliga killar för att sedan hitta en bra! Och nästa gång så får vi hålla tummarna att det kommer en bra kille!

Jo det håller också med om, allt ska bort. Måste försöka glömma honom.

Tack och tack för svaret! Detta har hjälpt mig så otroligt mycket!
Citera
2011-08-23, 11:10
  #23
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Helylle med både utseende, social kompetens o livs ef. Behandlar mina kvinnor som dyrbart porslin.

Hahaa. Har du haft sönder nåt dyrbart porslin nångång med din FB-dase? Av misstag då,
naturligtvis
Citera
2011-08-23, 11:13
  #24
Medlem
Dumpa idioten. Du slösar bara massa tid där du kunde mått bra om du stannar kvar i den relationen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback