Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-28, 13:11
  #13
Medlem
Har kollat runt på apples forum nu och det verkar vara en del som har samma problem som jag efter att de uppdaterat till Lion.
Var även inne på macoteket och frågade om de hade något men han hade inte hört om problemet.

Så vad händer nu tror ni? Apple släppte väl nyligen 10.7.1 som skulle åtgärda "wifi-problem" men det verkar inte ha gjort någon större skillnad. Ska man ligga på för att de ska kolla upp det igen eller tror ni att det kommer en ny uppdatering snart iallafall?
Citera
2017-10-08, 16:35
  #14
Medlem
bakslagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Har du något som använder bluetooth (mus eller tangentbord)? Det verkar vara något problem med det för vissa. Det bör fungera om du stänger av t.ex din bluetooth-mus innan du sätter på datorn.

Du resettade SMC, men testa att resetta PRAM också (håll inne CMD+Alt+P+R när du startar datorn, och släpp när du har hört startljudet två gånger).



Jag provade detta. Hade samma fel och var rädd för att nätverkskortet var kört. MEN tack! Detta fungerade för mig.
Citera
2017-10-09, 10:53
  #15
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakslaget
Jag provade detta. Hade samma fel och var rädd för att nätverkskortet var kört. MEN tack! Detta fungerade för mig.
6 år senare gjorde man lite nytta.. Kul att det funka!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback