Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-21, 23:48
  #1
Medlem
KpJohans avatar
Shoo. funderar på uppdatera till Lion på min Mac men kör med en del program som är inte så ärliga av sig. Använder programmen fullt ut till det jag gör men pallar inte handla program för flera tusen.
Men åter till Ämnet..
OM, jag uppdaterar till OS X Lion? Kommer mina program fortfarande fungera korrekt eller gör uppdatering någon förändring i Terminal där jag skrivit in koderna för att programmen ska fungera korrekt?
Citera
2011-08-23, 06:35
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KpJohan
Shoo. funderar på uppdatera till Lion på min Mac men kör med en del program som är inte så ärliga av sig. Använder programmen fullt ut till det jag gör men pallar inte handla program för flera tusen.
Men åter till Ämnet..
OM, jag uppdaterar till OS X Lion? Kommer mina program fortfarande fungera korrekt eller gör uppdatering någon förändring i Terminal där jag skrivit in koderna för att programmen ska fungera korrekt?

Vad är det för program vi pratar om?
Citera
2011-08-23, 10:44
  #3
Medlem
KpJohans avatar
spelar de någon roll? undrar bara om de kommer bli förändringar i Terminal eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Vad är det för program vi pratar om?
Citera
2011-08-23, 15:48
  #4
Medlem
largeinlifes avatar
Funkar inte riktigt så. Du har antagligen använt Terminal till att ändra i någon annan fil i systemet. Det går inte att svara på generellt.
Citera
2011-08-23, 21:22
  #5
Medlem
datajesuss avatar
värdelös beskrivning av TS, men man kan utgå ifrån att det är usla ful-hack för adobe creative suite..

isåfall fungerar allt 100% för mig då det är väldigt simpla manövrar som fungerar lika bra nu som då dom släpptes, om man inte uppgraderar adobegrejjerna.

tips; försök byta ut det du använder mot något opensource-baserat. illustrator är väldigt svårt att vänja sig av med. annars prohoshop osv byter man glatt mot gimp eller kanske pixelmator som är väldigt billigt iaf.

om det inte är adobes jox... my mistake!
Citera
2011-08-25, 12:49
  #6
Medlem
KpJohans avatar
Tnx mate uppdaten funkade klockis
Citat:
Ursprungligen postat av datajesus
värdelös beskrivning av TS, men man kan utgå ifrån att det är usla ful-hack för adobe creative suite..

isåfall fungerar allt 100% för mig då det är väldigt simpla manövrar som fungerar lika bra nu som då dom släpptes, om man inte uppgraderar adobegrejjerna.

tips; försök byta ut det du använder mot något opensource-baserat. illustrator är väldigt svårt att vänja sig av med. annars prohoshop osv byter man glatt mot gimp eller kanske pixelmator som är väldigt billigt iaf.

om det inte är adobes jox... my mistake!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback