Vilken intelligent människa som helst håller med om att tillvaron är ett skämt, ett skådespeleri där vi fokuserar på helt fel saker. Om det enda vi vet med säkerhet är döden(oavsett vad man har för synpunkter på det) borde vi inte göra tillvaron lite bättre här på planeten?
Folk som blir egoister är rädd för döden, hur ska man hinna med allt? För det är ju det som räknas...
Livet är mystiskt, vi vet egentligen ingenting om varför vi är här eller varför vi ens existerar. Men en sak har jag märkt, det blomstrar upp generationer(tro mig, trollen är för fega offentligt

) som kommer förändra den här världen...vi är lite mer, hur ska jag förklara...uppkäftiga(uppriktiga?).
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Tänk så bra för mig då Lotta, 53, kan finna glädje (i en blaska där Kicki gråter ut) och samtidigt städa toaletter. För inte fan ska jag göra det, jag har faktiskt saker att göra. Varje gång jag ser en löpsedel fnissar jag för mig själv "fortsätt ni, och glöm inte att skrubba rent under kanten..."
Haha jävla mupp!
Vad har du för viktigt arbete som gör att du ska ha en sån jävla attityd? Jag vet faktiskt inte om du är ett troll eller helt enkelt en primitiv varelse...