Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-22, 19:25
  #265
Medlem
Spelar alltid, oavsett, bättre med en snus under läppen. Skärmen måste stå med exakt rätt lutning och placering för att jag ska kunna spela bra.
Citera
2011-12-25, 22:06
  #266
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Förr i tiden 1, 2 koppar i bongen. Nu när jag blivit duktig pojke så funkar öl ganska okey för att få mig bättre. Inte så man är full utan bara lite lurig. Enda negativa är att man måste pausa så ofta för att röka.
Citera
2015-04-20, 19:57
  #267
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag spelar bättre med alkohol, jag blir mer alert då. Även när jag är pigg så klarar/vill jag spela på svårare svårighetsgrader.
Citera
2015-04-21, 11:15
  #268
Medlem
Beror helt på spelet, är det ett grinding spel som t.ex WoW då MÅSTE jag ha godis till. Men är det annars vanligt spel t.ex CS, LoL, GTA eller liknande så behöver jag bara läsk (helst cola eller pepsi). Och vill aldrig ha det "tyst" i hörlurarna, räcker inte med spelljud. Utan måste alltid sitta och prata med någon på skype eller typ ha musik på.

Sen såklart, alltid mjukis och t-shirt!
Citera
2015-04-25, 20:22
  #269
Medlem
Soxis avatar
Släckt rum, skärmen i exakt rätt vinkel. Det att viktigt att finna rätt mindset med.
Citera
2015-04-26, 03:23
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarva
Alla presterar väl förvisso bättre med små mängder alkohol i blodet

....förutom jag? Räcker med en öl så presterar jag sämre med i ungefär allt. Haha!
Citera
2015-04-26, 03:28
  #271
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Beror helt på spelet, är det ett grinding spel som t.ex WoW då MÅSTE jag ha godis till. Men är det annars vanligt spel t.ex CS, LoL, GTA eller liknande så behöver jag bara läsk (helst cola eller pepsi). Och vill aldrig ha det "tyst" i hörlurarna, räcker inte med spelljud. Utan måste alltid sitta och prata med någon på skype eller typ ha musik på.

Sen såklart, alltid mjukis och t-shirt!
Det låter inte som att du har gått ut gymnasiet ännu.
Citera
2015-04-28, 12:20
  #272
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Att slå sig själv i pannan om man somnar när man spelar, kan ge en kick ibland som man verkligen spelar.
Citera
2015-05-02, 17:41
  #273
Medlem
Snus i läppen och max. två bira. Där emellan brukar jag vara som bäst.
Citera
2015-05-02, 17:46
  #274
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Det låter inte som att du har gått ut gymnasiet ännu.

Och?
Citera
2015-07-09, 14:25
  #275
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
När man är full och inte känner något tecken på ansträgning,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback