Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-18, 13:57
  #13
Medlem
pl0p3s avatar
Citat:

Om TS är seriöst så är det taskig att lura fanskapet och torska ditt på hårda straff.
Du vet att det är inte 1:e April nu?

Eller säg, är det TS som är "taskig" som tänkt distribuera kilovis med opium på våra gator?
Livet är knepigt...


Ang. Kanelen så får jag ändå erkänna att jag trollade med. Att en knarkhund som kan lukta sig fram till lite gräs i en bensindunk skulle få tilt i hjärnan av lite kanel tyckte jag lät jävligt komiskt.
Citera
2011-08-19, 18:54
  #14
Medlem
Jungles avatar
Inte för att vara den men varför hade du inge plan innan du köpte så mycket, dela upp det och skicka det till olika målvakter så får du säkert fram en del.
Citera
2011-08-20, 02:23
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orro23
April, april, era pundiga fanskap..


agusti agusti din fula sill jag ska värma ditt huvud på min grill!

fett värdelös tråd varför skulle ens någon köpa 9 kg herion utan att vara mafia inblandad eller narkotika smugglare? ofta man inte planerar bättre innan aja rolig läsning...
Citera
2011-08-20, 12:10
  #16
Medlem
Jungles avatar
Misstänkte att det något skumt med denna tråden, tänkte först att det var ett scam försök.

Sluta trolla
Citera
2011-08-22, 16:11
  #17
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Misstänkte att det något skumt med denna tråden, tänkte först att det var ett scam försök.

Sluta trolla
Jag tror bara att snubben blev nojjig av någon anledning..

Till Ts: Det är väl inga problem att smuggla något från gamla "Goa" Göteborg!?
Citera
2012-11-14, 22:55
  #18
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3
Som tidigare skribenter fungerar kanel alldeles utmärkt.

En kanelstav eller två i väskan gör det i princip riskfritt.


Citat:
Ursprungligen postat av yvert
smidigaste sättet att smuggla en stor mängd opium är att köpa ett par vuxenblöjor i närmsta 7-eleven butik (finns ett par i Baga) ,platta ut opiumet i blöjan parfymera innan med kanel och sätt på dig dom.

Jag hoppas verkligen att ni "skämtar" - pl0p3 verkar lite smartare än yvert måste jag dock tillägga.

Kanel.. jävlar vad dumma människor det finns.

Edit: pl0p3 OK i get it ..
__________________
Senast redigerad av Skäggbiff 2012-11-14 kl. 23:02.
Citera
2012-11-15, 00:47
  #19
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
Jag hoppas verkligen att ni "skämtar" - pl0p3 verkar lite smartare än yvert måste jag dock tillägga.

Kanel.. jävlar vad dumma människor det finns.

Edit: pl0p3 OK i get it ..
Fin bump...

Smidgaste sättet att smuggla stora mängder är att bara lägga det i incheckade väskan. Visst, den röntgas men där kollar de bara efter farliga föremål.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback