Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-15, 12:35
  #625
Medlem
utan.att.stannas avatar
Hm thailand: har spasmofen och citodon på recept i sveroge. Kan jag köpa det lagligt i thailand? Verkar extremt omståndogt att ta med sig på laglogt sätt.
Citera
2018-12-15, 13:16
  #626
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Hm thailand: har spasmofen och citodon på recept i sveroge. Kan jag köpa det lagligt i thailand? Verkar extremt omståndogt att ta med sig på laglogt sätt.
Nu är det här inte svar på din fråga, men har för mig att diazepam är receptfritt i Thailand så du kanske kan byta ut dess mot dina mediciner när du är där nere? Kanske är dessa också receptfria, men det kan jag inte uttala mig om. Sen lär det väl inte vara helt svårt att muta en farmaceut/läkare att sälja/skriva ut lite mediciner åt dig.
Citera
2018-12-16, 17:07
  #627
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
Vart kan jag hitta verktyg på Kanarieöarna/ i spanien? På apotek eller finns det nåt utbytesprogram?
Mvh
Citera
2018-12-25, 23:31
  #628
Medlem
Någon som vet hur det är att köpa tram på Fillipinerna? Har hört att det likt andra asiatiska länder inte vara tillåtet att köpa på apotek men att det ändå går
Hur är det med säkerheten? ”Jagar/spanar” poliser på turister som går in på apoteken osv?

Någon erfaren med detta som kan svara på detta?
Citera
2018-12-28, 22:05
  #629
Medlem
Hur är det att få morfin i Makedonien? Är det ens möjligt? Vill ha tram eller oxy i bästa fall. Vill gärna ha en guide hur jag ska gå tillväga ska till skopje
Citera
2018-12-29, 13:47
  #630
Medlem
Tja

Någon som vet om man kan köpa något i Florida? Gärna opiater men allt som ger rus går (=
Citera
2018-12-29, 19:19
  #631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pianoslipsen
Tja

Någon som vet om man kan köpa något i Florida? Gärna opiater men allt som ger rus går (=

Koks finns det gott om. Annat lär inte vara speciellt svårt att styra heller.
Citera
2019-01-01, 20:57
  #632
Medlem
Tja, ska till vietnam över januari, specifikt phu quoc.
nån som vet tillgänglighet på opiater och benzo i vanliga apotek?
kan man bara köpa över disken?
Citera
2019-01-02, 11:31
  #633
Medlem
[quote=marknadsmussolini|66294096]Tja, ska till vietnam över januari, specifikt phu quoc.
nån som vet tillgänglighet på opiater och benzo i vanliga apotek?
kan man bara köpa över disken?[/QUOTE
Phu quoc anlände jag till med inga tankar på gamla piller tider då man har familj. Av ett tillfälle så hamnade vi på ett litet apotek och var bara tvungen att fråga om diazepam och då öppnade hon en metallåda med, xanax, tramadol och diazepam. Allt i karta. Samma i Saigon, verkar som att det finns på varje apotek så ni vet. Piz
Citera
2019-01-04, 17:49
  #634
Medlem
Fejkade lite ångest och depression i Thailand hos doktorn och fick utskrivet 60tabletter 10mg Valium så jag kan ta med dom till Sverige. Nu är frågan. På lappen har de bara skrivit lite fult 60 med penna.

Kan jag lägga till en 1:a före och ta med 16 kartor(10 i varje)?
Citera
2019-01-06, 06:43
  #635
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isildur420
Någon som vet hur det är att köpa tram på Fillipinerna? Har hört att det likt andra asiatiska länder inte vara tillåtet att köpa på apotek men att det ändå går
Hur är det med säkerheten? ”Jagar/spanar” poliser på turister som går in på apoteken osv?

Någon erfaren med detta som kan svara på detta?
Bara gå in och säga att du vill ha tramadol för back pain
Citera
2019-01-30, 19:30
  #636
Medlem
Flyttar till Grekland...

Och har ett i landsproblem,
Hinner ej med läkarbesök här och undrar, om jag kan köpa Elvanse receptfritt i Grekland?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback