Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-06, 17:36
  #589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Okej, alltid något! Du har ingen aning om hur de stod till med andra ting?

Tusen tack för svar hursomhelst!

Kodeintabletter brukar inte vara något problem men är ju även med paracetamol så det är inte jättekul.
Har hört att tramadol ska funka på vissa apotek men är osäker.
Citera
2018-09-09, 10:32
  #590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Kodein gick utmärkt att köpa i hostmedicin iallafall hade en hemsk hosta och är precis hemkommen från gran Canaria.

Hur ser det ut med Tramadol/tradolan samt valium på de olika Kanarieöarna eller benso överlag? Skrev valium då det verkar som om det är den bens som vissa länder har en mer liberal syn på gentemot tex xanor..

Finns de på apoteken, vad kostar respektive medicin isåfall eller går det lätt att skaffa på gatan?
Citera
2018-09-10, 23:38
  #591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Hur ser det ut med Tramadol/tradolan samt valium på de olika Kanarieöarna eller benso överlag? Skrev valium då det verkar som om det är den bens som vissa länder har en mer liberal syn på gentemot tex xanor..

Finns de på apoteken, vad kostar respektive medicin isåfall eller går det lätt att skaffa på gatan?

Benso vet jag inte men trälådor ska gå att få tag på om man provar ett par apotek, hostmedicinen jag köpte kostade 15 euro minns inte hur mycket kodein den innehöll då jag druckit upp flaskan och slängt den.
Gatulangare däremot fanns det gott om men blev bara tillfrågad om röka amfetamin och kokain och brydde mig inte fråga om benso då jag äter max en tablett i veckan amfetaminet kostade 15 euro per gram och kokain mellan 50-80 euro köpte mitt sällskap köpte bara när det kostade 50 euro och röka brydde vi oss inte om.
Skulle iallafall inte förvåna mig om dom även sålde annat var i playa del ingles och stötte på langare lite var stans men mest runt bög klubbarna vilka jag försökte undvika men har fått tipset att det är runt där mycket langare rör sig.
Ska dit i vinter igen och har pratat med en kompis som jobbat där att tramadol ska vara billigt så funderar på att köpa med mig massa hem ingen till att prata om på Landvetter liksom möjligtvis posta hem skiten till olika adresser får se.
Man kan ju göra en peng på det då dom ska vara såpass billiga.
__________________
Senast redigerad av j89ohan 2018-09-10 kl. 23:42.
Citera
2018-09-11, 23:34
  #592
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
benzo, tram, lyrica i helsingfors? har ni nå tips?? alt internet vendor i finland.

mvh

Det finns en darknetsida, silkitie, en finsk marketplace där man kan köpa allt. Men den har/hade dåligt rykte, mycket scam tror jag. Annars hört "torkelinmäki" är det mycket droger runt.
Citat:
Ursprungligen postat av 46&2
Hej!
Jag sökte verkligen sönder, en massa kombinationer av sökord innan jag postade det här för jag hittade verkligen inget.

Jag ska till Skottland, Edinburgh. Väldigt snart.

Finns det något kul over-the-counter där? Har noll koll.

Olika typer av sömnmedel är det som toppar min önskelista.
Lugnande och smärtstillande är också intressant.

TaCk som fan!

Mvh
Finns ju sånna piller med kodein i. Men det är nog det enda roliga.
Citera
2018-09-12, 20:37
  #593
Medlem
rc sida finland?
Citera
2018-09-12, 21:13
  #594
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
rc sida finland?
Inte hört om någon sådan. Googlade på finska köpa RC, inget finskt kom fram. Men den för silkitie finns ju.
Citera
2018-09-18, 13:00
  #595
Medlem
Blondieliciouss avatar
Malanotan Spanien

Hej! Någon som vet om man kan få tag på melanotan i Spanien. Någon sida som man möjligtvis kan beställa ifrån och få det hemleveretat här nere?

Tack på förhand
Citera
2018-10-14, 01:35
  #596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondielicious
Hej! Någon som vet om man kan få tag på melanotan i Spanien. Någon sida som man möjligtvis kan beställa ifrån och få det hemleveretat här nere?

Tack på förhand


Slapp ångest så fort jag började skriva/svara så tog ett tag för mig att komma dit jag ville för att svara på frågan så det mest väsentliga får du först imorgon men du kanske läst detta innan så fråga på om du kommer på nå mer jag ska fråga för min tanke har börjat färdas åt det hållet för det ska vara rätt billigt tror jag då med tanke på att det tydligen såldes ngt som kallades "turbo" o tänkte direkt på att det var en RC drog men det var just ren (hur rent på riktigt vet jag inte för folk har tydligen bankat det?) Så det ska uppskattas av vissa som gillat tjack bättre innan så då har jag förståelse för 2 påståenden, inte det där men att vara nysolad året om.

Det jag o frugan var på är en av de mindre Kanarieöarna med minst städer och där fick vi ut allt detta här under,.

Tramadol så vore jag nöjd men hade både------~tram på 100/200mg-28/60st, oxy 40mg men fanns bara 20mg, Cinfa alprazolam 2mg*2uthämt med 2dagars mellanrum hos samma läkare,samt roche2mg/2*60st, valium 5mg/en karta med väldigt många i, 50st tror jag men skulle fått 10mg men fanns ej inne, flunitrazepam ihop med oxyn,haha, men fick FLUNAZEPAM av misstag fastän man ofta fick skriva ner substansen och sist men inte minst, det jag ville ha, SUB och efter två olika läkarbesök så hade jag det men suboxone men bättre än priserna hemma som.jag kommer till sen i slutet men det fanns ej heller inne så skulle komma tillbaks på måndagen men åkte såklart hem dagen innan men det kommer säkert hjälpa mig på vägen nu i veckan efter möte med Soc ang programmet eller läkaren samma dag där jag tänker kräva att få slippa programmet men kan gå med på prover o sysselsättning om dagarna för polarn gick från tram till 3 b8 om dagen bara sådär efter ett återfall o hämtar var 14e dag samt UP en,två ggr i veckan.

Så Barbie drogen Melanotan bör ej vara nå probs alls. Antar du vill ta det IM (intramuskulärt) då det ska funka bäst sas det iaf en intervju för många år sen då det kom, en bror och en syster gick ut med att man fick ökad sexlust, blev smal och brun året om sen finns det ju kattpiss som med allt annat som inte hittas på ICA.. det var kanske 10 år sen och nu tar en vän det som jag kan prata om imorgon ang effekter, intagssätt, priser osv.

Ett kort svar medan jag rullade en tog en J FALK film plus påbörjat andra nu och äntligen tänt den och bra var det så ska kasta om lite i texten så person förstår mig ähh skitsamma
Citera
2018-10-17, 03:14
  #597
Medlem
MrBabyBoys avatar
Kodein Spanien - Fejka för att få recept.

Yo!

Befinner mig i Playa Del Ingles och försökt köpta kodein från fyra apotek. Kunde köpa på ett ställe för nåt år sen när jag var här, men nu var det recept. Försökte även muta personalen med att sticka in nån hundring i deras ficka. Ena killen på apoteket sa; Betala doktorn istället, han är just här brevid.
Jag tänker om man bokar ett besök och säger att man har hemsk migrän och att jag fått kodein tidigare för det i Svergie, men nu har det kommit tillbaka och jag har inget recept med mig.


Tror ni det funkar?
Citera
2018-10-22, 13:53
  #598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Slapp ångest så fort jag började skriva/svara så tog ett tag för mig att komma dit jag ville för att svara på frågan så det mest väsentliga får du först imorgon men du kanske läst detta innan så fråga på om du kommer på nå mer jag ska fråga för min tanke har börjat färdas åt det hållet för det ska vara rätt billigt tror jag då med tanke på att det tydligen såldes ngt som kallades "turbo" o tänkte direkt på att det var en RC drog men det var just ren (hur rent på riktigt vet jag inte för folk har tydligen bankat det?) Så det ska uppskattas av vissa som gillat tjack bättre innan så då har jag förståelse för 2 påståenden, inte det där men att vara nysolad året om.

Det jag o frugan var på är en av de mindre Kanarieöarna med minst städer och där fick vi ut allt detta här under,.

Tramadol så vore jag nöjd men hade både------~tram på 100/200mg-28/60st, oxy 40mg men fanns bara 20mg, Cinfa alprazolam 2mg*2uthämt med 2dagars mellanrum hos samma läkare,samt roche2mg/2*60st, valium 5mg/en karta med väldigt många i, 50st tror jag men skulle fått 10mg men fanns ej inne, flunitrazepam ihop med oxyn,haha, men fick FLUNAZEPAM av misstag fastän man ofta fick skriva ner substansen och sist men inte minst, det jag ville ha, SUB och efter två olika läkarbesök så hade jag det men suboxone men bättre än priserna hemma som.jag kommer till sen i slutet men det fanns ej heller inne så skulle komma tillbaks på måndagen men åkte såklart hem dagen innan men det kommer säkert hjälpa mig på vägen nu i veckan efter möte med Soc ang programmet eller läkaren samma dag där jag tänker kräva att få slippa programmet men kan gå med på prover o sysselsättning om dagarna för polarn gick från tram till 3 b8 om dagen bara sådär efter ett återfall o hämtar var 14e dag samt UP en,två ggr i veckan.

Så Barbie drogen Melanotan bör ej vara nå probs alls. Antar du vill ta det IM (intramuskulärt) då det ska funka bäst sas det iaf en intervju för många år sen då det kom, en bror och en syster gick ut med att man fick ökad sexlust, blev smal och brun året om sen finns det ju kattpiss som med allt annat som inte hittas på ICA.. det var kanske 10 år sen och nu tar en vän det som jag kan prata om imorgon ang effekter, intagssätt, priser osv.

Ett kort svar medan jag rullade en tog en J FALK film plus påbörjat andra nu och äntligen tänt den och bra var det så ska kasta om lite i texten så person förstår mig ähh skitsamma

När var detta? Nyligen? Om jag förstår dig rätt så gick du alltså till en läkare som skrev ut allting? Testat att få ut direkt på apoteket? Tänkte främst på tram och sub.
Citera
2018-10-22, 13:56
  #599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBabyBoy
Yo!

Befinner mig i Playa Del Ingles och försökt köpta kodein från fyra apotek. Kunde köpa på ett ställe för nåt år sen när jag var här, men nu var det recept. Försökte även muta personalen med att sticka in nån hundring i deras ficka. Ena killen på apoteket sa; Betala doktorn istället, han är just här brevid.
Jag tänker om man bokar ett besök och säger att man har hemsk migrän och att jag fått kodein tidigare för det i Svergie, men nu har det kommit tillbaka och jag har inget recept med mig.


Tror ni det funkar?

Hur gick det?
Citera
2018-10-22, 14:14
  #600
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramtran
Hur gick det?


Köpte Coke istället...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback