Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-16, 09:27
  #13
Medlem
problemet ligger på det psykologiska planet hos henne och det blir bara svårare att ändra på det om ni gör en stor grej av det. hur gamla är ni ? det kan ju vara så att hon inte känner sig totalt avslappnad med en sexuell partner, så fort det släpper kommer problemet att lösa sig, så slappna av och låt det lösa sig själva för det kommer det att göra
Citera
2011-08-16, 10:14
  #14
Medlem
Effiestonems avatar
Hon har kanske svårt att slappna av med dig? Och trots att du anser dig vara "så bra" med din teknik, så är det kanske inte just den tekniken hon behöver för att få orgasm. Titta hur hon gör när hon onanerar och försök göra det på samma sätt för henne. Jag tycker att du skall sluta göra en så stor sak av det här, sluta tänka på det så mycket som du verkar göra.
Citera
2011-08-16, 18:36
  #15
Medlem
Wannabeswedishs avatar
Hur kan du säga att du kan teknikerna och vet hur man bygger upp till bra sex, om du inte kan få hon att komma ???. Om du nu är så duktig, borde du få henne att slappna av och ge hon en rejäl orgasm!
Citera
2011-09-27, 01:37
  #16
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmisselliex
En del kvinnor kan inte komma enbart av bara en man. Be henne stimulera sig själv samtidigt som du håller på så går det säkert bättre. Sen kan en den tjejer bara komma när de gör det själv, så är det bara. Men ta't lugnt, ingen stress och få henne att slappna av och smeka sig själv samtidigt, då kommer det nog Med detta menar jag att även om du slickar, så låt henne oxå få vara med där...


Klart alla kan det. Alla tjejer kan få alla sorters orgasmer, klitoris, g-punkt, vaginal osv osv osv
Citera
2011-10-01, 11:29
  #17
Medlem
MegaSkurts avatar
Fem månader...

Kom igen, ni känner ju inte ens varandra, många donnor behöver känna sig helt trygga med sin man innan de kan slappna av och få orgasm med honom.


KUTGW!
Citera
2017-05-12, 10:17
  #18
Medlem
För mig är det viktigt att tjejen ska komma, det vet hon..
Citera
2017-05-12, 19:33
  #19
Medlem
Det är stor skillnad på att komma tillsammans med någon än med sig själv.

För mig tar det tid att komma tillsammans med en kille. Det är inte heller alla gånger jag kommer ensam.

Varför stirra sig blind på orgasmen? Ha det skönt ihop så sker det automatiskt.
Citera
2017-05-24, 01:24
  #20
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vandrande-lexikon
För mig är det viktigt att tjejen ska komma, det vet hon..

Ja det skapar ju inte press precis....
Citera
2017-06-13, 18:10
  #21
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueoctober

En kvinna är för fan designad för att få orgasm med sin man och ska därför kunna få det om mannen i fråga inte är någon sexuellt handikappad människa. Jag kan teknikerna, jag vet hur man bygger upp till bra sex osv. Varför det med mig inte fungerar när hon kommer med duschen efter några sekunder förstår jag inte...

HAHAH en kvinna är tyvärr inte designad för att få orgasm med en man. Bara kolla statistiken, de flesta kvinnor kommer av att man stimulerar klitoris. Ja en kvinna är designad för att få orgasm men inte i fortplantningssyfte så som män är. Det finns inget krav för fortplantningen i naturen att en kvinna ska få orgasm under samlag av sådant syfte.

Så det är stor skillnad på sex och sex. För att få en kvinna komma kan man få jobba jävligt mycket . Jag tycker faktiskt du ska köpa dig en rejäl vibrator du kan använda på tjejen, funkar inte det heller så är det säkerligen mentalt hos tjejen problemet sitter, alltså att hon inte riktigt kan slappna av tillräckligt för att få en orgasm tillsammans med någon annan.
Citera
2017-06-19, 10:25
  #22
Avstängd
Det kan bara vara en mental spärr bara, kolla upp tekniker på hur man blir av med det. Hon kan testa meditation det brukar hjälpa att slappna av och komma in i ett tänklöst tillstånd vid sex också.
Citera
2017-06-19, 10:28
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueoctober
Hejsan, jag sitter nu och är förbannad som få.
Min flickvän sedan 5 månader har inte kommit en enda gång med mig.
Hon kommer dock väldigt flitigt med sig själv, då hon är en av dessa "sprutorgasm-tjejer".

Jag har försökt allt, slickat henne tills hon i stort sätt skriker, knullat i väldigt lång tid osv osv.
Varför kommer hon inte?
Och kom nu inte med era jävla "men en del tjejer har svårt för att komma, det är inte ditt fel"!!

En kvinna är för fan designad för att få orgasm med sin man och ska därför kunna få det om mannen i fråga inte är någon sexuellt handikappad människa. Jag kan teknikerna, jag vet hur man bygger upp till bra sex osv. Varför det med mig inte fungerar när hon kommer med duschen efter några sekunder förstår jag inte...

Orsaken är förmodligen att du är svensk. En invandrare hade gett henne 5 orgasmer åt gången
Citera
2017-08-10, 01:38
  #24
Medlem
Som en känd sexualupplysare sa för ett par år sedan.

"Var och en har ansvar för sin orgasm"

Om alla levde efter det skulle allt sex bli bättre, männen skulle sluta få prestationsångest, inga döda fiskar och tjejerna skulle få orgasm. Iofs skulle inte tjerna ha ngt att bitcha om och det skulle ju bli ett problem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback