Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-13, 19:29
  #193
Medlem
Nä inget speciellt med henne. Gifte sig med nån jävla stekare i somras, äcklig
Citera
2017-10-19, 13:02
  #194
Medlem
Tror att CN är ganska överreklamerad, i alla fall utifrån det jag sett av hennes insats på Morgonstudion.

Spjutjärns-jounalist? Var har hon spjutjärnet då?

Efter utmärkelser och diverse hedrande omnämningar hade jag förväntar mig mer än det hon hittills visat, t ex att hon skulle kunna tillföra intressanta infallsvinklar. Men tycker inte att hon gör det, snarare tvärtom.

Hon är ung, och det märks, men det är väl bl a det som bidragit att hon fått jobbet i Morgonstudion. Syftet var ju att föryngra Svt:s morgonsändningar. Trist att det ska gå ut över kvaliteten.

Många som kommenterat CN:s utseende här och jag har svårt att förstå de glada tillropen. Tycker mest hon ser ut som en vanlig blondin, med ett drogat/ puckat uttryck i ögonen.
Citera
2017-10-20, 00:58
  #195
Medlem
Är väl en av Sveriges bästa journalister dock vill väl inte göra grävande grejer när ingen annan vill.
Citera
2017-10-30, 08:03
  #196
Medlem
Sqrbankens avatar
Glor på henne just nu i Morgonstudion. Skitsnygg jue. Riktig bratbrud á la generation 80-talist (min egen generation) vilket ger mig elaka fördomar om hennes lynne men damn...

Nog har det nyllet hjälpt henne i karriären men helt säker på att hon arbetat hårt för att vara där hon är nu.
Citera
2017-10-30, 08:49
  #197
Medlem
Lite lustigt
Hon bidrar, med all rätt, till att fördöma tölpaktigt beteende som skett för tio år sedan, samtidigt som hon själv deltog i spelet som bikiniservitris på Stureplan i en period av sitt liv.

Det klart gamla ruttna manliga beteenden och värderingar skall bort, men glöm inte att till viss mån bidrar kvinnor till att befästa detta. T ex, drinkhoror, ligga sig till tjänster eller bättre villkor. Listan är lång.
Citera
2017-11-01, 09:33
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Lite lustigt
Hon bidrar, med all rätt, till att fördöma tölpaktigt beteende som skett för tio år sedan, samtidigt som hon själv deltog i spelet som bikiniservitris på Stureplan i en period av sitt liv.

Det klart gamla ruttna manliga beteenden och värderingar skall bort, men glöm inte att till viss mån bidrar kvinnor till att befästa detta. T ex, drinkhoror, ligga sig till tjänster eller bättre villkor. Listan är lång.

Jo visst, men går det att hitta någon bättre arbetsförmedling än Stureplan? Vill man framåt och uppåt, kanske speciellt inom mediebranschen, så kan det sannolikt vara lyckosamt att blondera sig, lägga på sig en halvkåt/ dum/ avtrubbad blick, och ge sig ut i vimlet där. Finns säkert många på Stureplan som är villiga att öppna dörrar om en gängse blondin sveper förbi och visar tecken på "samarbetsvillighet"...
Citera
2017-11-02, 02:36
  #199
Medlem
Bdonks avatar
Såg ett klipp på Aftonbladet om Carolina Neurath, där hon tappade fattning i ett inslag i morgonstudion och började skratta då hennes kollega säger att det är fredagskväll då det är morgon. Jag gillar klippet och kan förstå att hon börjar skratta.

Dock tycker jag att reportrarna i Aftonbladet TV tar det lite väl allvarligt och menar att Carolina skulle varit mer professionell och inte skrattat på det sättet. Sånt händer och det var väl ingen stor grej och det blev ju dessutom ett roligt klipp av det hela!

https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/231149

https://www.instagram.com/p/Bavt2Z_nZHs/
Citera
2017-11-02, 11:08
  #200
Medlem
Hon har utsatts för sexförbrytaren och snuskgubbelurendrejaren Robert Bromley! Hon avger vittnesmål i Facebook-tråden som finns länkad här nere, där det även framgår vad Bromley utsatt sina "offer" för:

https://www.facebook.com/brattwalls/...59584105535061

(FB) Robert Bromley - Ytterligare en sexförbrytare inom medievärlden!
Citera
2017-11-02, 11:14
  #201
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuKBallen
Nä inget speciellt med henne. Gifte sig med nån jävla stekare i somras, äcklig

Var det bilder på det de visade i Breaking news ?
Konstigt hon får kallas het här på flashback, när hon är det.
Citera
2017-11-02, 12:52
  #202
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Lite lustigt
Hon bidrar, med all rätt, till att fördöma tölpaktigt beteende som skett för tio år sedan, samtidigt som hon själv deltog i spelet som bikiniservitris på Stureplan i en period av sitt liv.

Det klart gamla ruttna manliga beteenden och värderingar skall bort, men glöm inte att till viss mån bidrar kvinnor till att befästa detta. T ex, drinkhoror, ligga sig till tjänster eller bättre villkor. Listan är lång.

Det är inget nytt att kvinnor tillförskansar sig fördelar i olika sammanhang med hjälp av sitt utseende och "sexuella makt", det är sällan man hör någon klok och vettig kvinna som håller med om detta.

Tiden som halvnäck bikiniservitris som försökte dra fördelar av sitt utseende är ju inte preskriberad, hon har all anledning att skämmas för detta trots att det ligger 10-12 år tillbaka.
Citera
2017-11-02, 12:54
  #203
Medlem
Hon läspar?
Citera
2017-11-02, 14:15
  #204
Medlem
pentrys avatar
Att hon använder sig av nervösa korta skratt här och där, ofta vid seriösa och/eller allvarliga ämnen, är synnerligt oprofessionellt agerande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback