Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-29, 11:24
  #169
Avstängd
konstapels avatar
Ni som verkar spruta i kallingarna över CN, är ni oskulder allihopa? Hon ser ut som en högst ordinär "pappas duktiga flicka" tjej med en typisk medelklassuppväxt. Ser helt okey ut men inte mer än så.
Citera
2016-01-29, 19:50
  #170
Medlem
Redas avatar
Jag har inget skvaller om CN. Har någon det?

För mig är en attraktiv kvinna helheten i hennes personlighet och jag finner CN mycket attraktiv.

Skulle aldrig komma på tanken att kalla henne medelklass då hon enligt mina normer utstrålar alla signaler om genuin överklass av bästa sorten.

Hon är duktig, målmedveten, modig och ödmjuk.
Hon är dessutom en vacker blondin och har häst.

Vad mer kan en man önska sig av sin kvinna?
__________________
Senast redigerad av Reda 2016-01-29 kl. 19:55.
Citera
2016-01-29, 20:10
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Hon är dessutom en vacker blondin och har häst.

Har häst??? Finns jävligt många bondlurkar som har hästar och inte fan tänder man på dom för det
Citera
2016-02-10, 08:21
  #172
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hon sitter i Morgonpasset i P3 nu, pratar om HQ-skandalen. Kan ingenting men njuter när hon pratar om finansmän: "det var häftigt på rättegången att se dem gå igenom säkerhetsspärrar, ta av sig klockan och så, som vanliga människor..."
Citera
2016-02-14, 04:12
  #173
Medlem
Hon var på nyhetsmorgon idag igen angående Michael Wolf.

Hur mycket kuk har hon tagit emot eftersom hon är lika snygg som en modell?
Hur vanligt är det att man ser en sådan snygg 30 åring på stan?
Citera
2016-03-07, 15:17
  #174
Avstängd
http://www.dn.se/debatt/lagforslag-v...hetsprincipen/

Neurath är med bland de grävande journalister som författat inlägget.
Citera
2016-03-07, 22:32
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Jag har inget skvaller om CN. Har någon det?

För mig är en attraktiv kvinna helheten i hennes personlighet och jag finner CN mycket attraktiv.

Skulle aldrig komma på tanken att kalla henne medelklass då hon enligt mina normer utstrålar alla signaler om genuin överklass av bästa sorten.

Hon är duktig, målmedveten, modig och ödmjuk.
Hon är dessutom en vacker blondin och har häst.

Vad mer kan en man önska sig av sin kvinna?


Överklassen visar inte pattarna som extraknäck. Sorry att riva ner din idealiserande bild av CN.
Citera
2016-03-08, 08:37
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Överklassen visar inte pattarna som extraknäck. Sorry att riva ner din idealiserande bild av CN.

Och var har hon visat pattarna som extraknäck? Slitz, Moore eller någon annan blaska?
Citera
2016-03-08, 18:42
  #177
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Och var har hon visat pattarna som extraknäck? Slitz, Moore eller någon annan blaska?
Moore.
Citera
2016-03-08, 18:46
  #178
Medlem
gato12s avatar
Fast hon höll väl för med händerna på bilderna...?
Citera
2016-03-09, 07:02
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Och var har hon visat pattarna som extraknäck? Slitz, Moore eller någon annan blaska?

Överklass?

http://rikasvenskar.blogspot.se/2015...ath-moore.html
Citera
2016-04-27, 12:49
  #180
Medlem
Fått upp ögonen för denna Carolina Neurath. Vill berätta min intryck som gör att jag inte bara låter henne passera som andra i tv-rutan/tidningar.

Duktig! Har pondus samtidigt som hon kan vara feminin och vacker kvinna som inger respekt. Sällan brukar dessa egenskaper funka tillsammans.

Jag är något yngre än henne och har en något yngre Sambo som helt ärligt ser ut som CK. Båda två är bland de vackraste kvinnor jag sett! Nästan så jag vill visa en bild på CK för min sambo och berätta hur vacker hon är!

Hoppas det går bra för henne och att hon gör mer jobb i tv innan hon blir gammal. Hon lyser genom tvn.


Tack för mig
__________________
Senast redigerad av kirrew 2016-04-27 kl. 12:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback