2011-08-15, 12:56
Medlem
Behöver en coctail till veckan då jag har tenta nästa vecka. Har noll intresse att plugga inför denna tenta men måste klara den. Känner ingen med ADHD så jag lär inte få tag på adderall eller Modafinil. Finns det något receptfritt man kan köpa redan idag för att öka piggheten och fokusera på plugget? Ända fokuset jag haft hittills har vart att söka efter något som får mig att öka fokuset..
Citera
2011-08-15, 13:03
Medlem
koffeinpiller finns att köpa på apoteket, sen finns det ju guarana shots osv. det är bara att fråga på apoteket. eller så beställer du hem något pulver från någon nätshop...
Citera
2011-08-15, 16:57
Medlem
GlennGBGs avatar
Du får väl helt enkelt försöka skaka fram lite motivation till att plugga som alla andra, din late jävel.
Citera
2011-08-15, 17:08
Medlem
DMAE ska tydligen vara bra, fick hem de idag o ska börja imorgon.
Man ska egentligen köra 3-4 veckor innan önskad effekt men har läst att vissa får effekt från första pillret. Bättre minne, koncentration mm. Köpte från TopFormula.
Citera
2011-08-15, 17:53
Medlem
Efidrin (stavning?) har för mig att de finns i hostmedicin och de ska man tydligen få mycket energi osv av
Citera
2011-08-15, 18:15
Medlem
Det mesta som föreslås är ju bara uppiggande och hjälper väl föga mot TS bristande motivation?

Köp morfin och gräs. lägg det i en burk och belöna dig själv med det när du klarat tentan, det borde fixa motivationen.
Citera
2011-08-15, 18:22
Medlem
Hypercores avatar
Gå på en låg dos tjack
Citera
2011-08-15, 23:00
Bannlyst
Dopa dig. Men det ger mer fysisk än intellektuell effekt.
Eller ta dextrosol utav bara helvete. Med risk att du dock tappar minnet, men hög eller åtminstone hispig lär du dock bli av 30 tabletter. Du lär inte somna iaf
Eller drick kaffe med mycket koffein. Ta med dig kaffe på tentan.
Eller chokladbollar. innehåller både kakao och kaffe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in