Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-21, 17:52
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Han måste ha en sviktande ekonomi då han är med i alla dessa satans samtyckesreklamer:
https://www.youtube.com/watch?v=ABOr-InxEds


Haha, kommentarer inaktiverade på alla klippen, även Heatons.
Citera
2018-12-30, 13:14
  #326
Medlem
fittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Det är en propagandafilm och är i allra högsta grad betald då det ingår i en riktad kampanj till folk som är efterblivna.

Okej, och varifrån kommer pengarna? Ja, det är propaganda men fortfarande inte reklam.
Citera
2019-01-08, 19:57
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Okej, och varifrån kommer pengarna? Ja, det är propaganda men fortfarande inte reklam.

Staten såklart. Vart annars? Det ingår i något fjamsigt projekt. Your money at work med andra ord.
Citera
2019-05-08, 21:50
  #328
Medlem
Rätt sjukt att vi har gått på samma fritidshem. Det skilde tre år, men likväl ändå.
Bara träffade honom lite kort vid random tillfällen.
När man minns tillbaka lite, är det verkligen jättesjukt att han blev världens mest kända spelare.

Välkammad glad kille, med fina kläder typ , minns jag honom som.
Citera
2019-12-18, 01:49
  #329
Medlem
Gick i samma klass som Emil, eller HeatoN, i högstadiet. Han hade världens minsta kuk fast han var längst i klassen. Samt så var han ganska bögig på den tiden, brukade ofta torrjucka andra killar bakifrån i klassen på rasterna samt brukade ofta fråga killar i klassen om de kunde visa röven på raster i skymda utrymmen.
Vissa gjorde det, av rädsla eller nyfikenhet vet jag ej, medans andra inte gjorde det.
Minns honom som en mycket märklig kille.
__________________
Senast redigerad av Safosox 2019-12-18 kl. 01:54.
Citera
2020-01-18, 01:19
  #330
Avstängd
Hur fan har han blivit så sjukt rik?
Citera
2020-01-22, 18:47
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm1
Ja, det har han och det verkar ha blivit ett bra resultat. Bara att gratulera.

Är det någon som vet vilken klinik i vilket land?
Adonismed Istanbul
Citera
2021-01-22, 03:13
  #332
Medlem
Visst levde han väl ändå senare åren som professionell spelare på gamla meriter (4 kings acen). Skulle ändå sätta SpawN, ahl, walle, fisker exempelvis som bra mycket mer stabilare och mycket mer taktiska spelare alla dagar i veckan 2005 och fram till slutet av karriären. Vet inte hur jag ska förklara men HeatoN kändes väldigt ojämn, som om han levde på de andras skills bara pga sitt namn de senare åren av hans tid.
Citera
2023-01-05, 16:13
  #333
Medlem
PorrePonks avatar
Går en massa rykten om att Heatons manager, *litto *=a har en anmälan på sig angående grooming emot barn.
Någon som kan bekräfta eller sitter på fler uppgifter om detta?
Citera
2023-01-06, 11:29
  #334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dweeeb
Visst levde han väl ändå senare åren som professionell spelare på gamla meriter (4 kings acen). Skulle ändå sätta SpawN, ahl, walle, fisker exempelvis som bra mycket mer stabilare och mycket mer taktiska spelare alla dagar i veckan 2005 och fram till slutet av karriären. Vet inte hur jag ska förklara men HeatoN kändes väldigt ojämn, som om han levde på de andras skills bara pga sitt namn de senare åren av hans tid.

Det är känslan, ja.

Jag har inte exakt koll på hur han presterade CPL 2005 men känslan är att NiP hade kunnat vinna CPL med en annan spelare än honom. Även om Potti nog också hade sett sina bästa dagar.

Jag föredrog alltid NiP framför SK av någon anledning, samtidigt som jag gillade SK mer än fnatic. Vet faktiskt inte varför. SK vann förövrigt CPL 2005 och NiP blev slutade fyra.

Men det märkligaste var nog ändå när GT joinade NiP 2007 och blev satt som reserv, där borde HeatoN ställt sin plats till förfogande mycket tidigare.
Citera
2024-02-06, 16:10
  #335
Medlem
dex1s avatar
Vafan har hänt med Heaton, han har fått sjukt stora biceps kolla instagram. När jag gejma med han för länge sedan var han spinkig. Har han knaprat anabola eller bara tränar mycket?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback