2011-08-13, 18:23
Medlem
baaarrys avatar
Hejsan! Har gjort ett inlägg innan som något annat men nu är detta något annat, ( Lol ) Iallafall. Jag har tänkt att sälja min biljett men ett problem uppstår då det gäller när någon annan från annan stad ( långt från var jag bor ) betala. Och vi har tänkt göra genom banken men eftersom jag kommer få pengarna på måndag och ingen aning om jag får pengarna (ifall inte han scammar) Finns det någon bevis innan att han har skickat pengarna på något sätt? så jag vet att pengarna kommer på måndag?
Citera
2011-08-13, 18:25
Medlem
skogspromenads avatar
Förvirrande text... Men du kan väll be att han tar print screen på sin internetbank så du ser att han skickat pengar till ditt konto.
Citera
2011-08-13, 18:26
Medlem
baaarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Förvirrande text... Men du kan väll be att han tar print screen på sin internetbank så du ser att han skickat pengar till ditt konto.

Hur ska jag veta om han inte använder program som falskar? Eftersom biljetten är giltig bara tills söndag.
Citera
2011-08-13, 18:30
Medlem
baaarrys avatar
Sorry för den förvirrade texten. Men är för stressig. Eftersom vi ska göra "dealen" nu.
Citera
2011-08-13, 18:55
Medlem
En printscreen säger inget eftersom han/hon kan avbryta betalningen innan den gått iväg även om den är upplagd.

Du får nog lita på honom/henne helt enkelt, om du nu vill få den såld. Alternativt hitta någon i samma stad som du.
Citera
2011-08-13, 18:56
Medlem
baaarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artoxic
En printscreen säger inget eftersom han/hon kan avbryta betalningen innan den gått iväg även om den är upplagd.

Du får nog lita på honom/henne helt enkelt, om du nu vill få den såld. Alternativt hitta någon i samma stad som du.

Så det finns ingen leverans .... ja. det är vad han sa, att han skickar leverans rapport liksom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in