Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-03, 19:36
  #2845
Medlem
Det ryktas om en ny skiva 2024.
Citera
2024-04-01, 18:08
  #2846
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Har försökt och försökt att gilla Bob Dylan, då flera av hans låtar i grunden är riktigt bra. Men hans nasala gaggande och taffliga framförande hindrar det från att fastna.
Idag kände jag för att ge honom en ny chans, så Highway 61 Revisited fick ett varv. Det gick inte denna gång heller.

Är väl öppen för att kunna ändra mig någon gång, men rent spontant känns det ganska hopplöst.
Citera
2024-04-02, 23:08
  #2847
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Har försökt och försökt att gilla Bob Dylan, då flera av hans låtar i grunden är riktigt bra. Men hans nasala gaggande och taffliga framförande hindrar det från att fastna.
Idag kände jag för att ge honom en ny chans, så Highway 61 Revisited fick ett varv. Det gick inte denna gång heller. Är väl öppen för att kunna ändra mig någon gång, men rent spontant känns det ganska hopplöst.

Testa Slow Train Coming & även Bob Dylan And Dead.
Citera
2024-04-03, 05:49
  #2848
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Testa Slow Train Coming & även Bob Dylan And Dead.
Dylan & the Dead äger jag på CD, och den är riktigt trist trots att jag älskar Grateful Dead.
Slow Train Coming... Nä tack, jag ger nog upp för denna gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback