Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-01-11, 23:39
  #109
Medlem
Nej. Det finns flera dubbelblinda studier som visar att långa behandlingar inte ger något.
Citera
2018-01-17, 21:01
  #110
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAD2
Den behandlas med antibiotika som du redan fått.

Om du testats med Tickplex så är testet inte validerat externt. Den artikel som är släppt på nätet rörande Tickplex är väldigt märklig, och jag förstår mycket väl varför de inte lyckats publicera artikeln vetenskapligt.

Nej, det var inte testat med Tickplex utan med PCR.
Citera
2018-01-23, 20:14
  #111
Medlem
Ska dra mitt strå till stacken. Har även problem med IBS och har skrivit där med. Biten av en fästing för +10 år sedan. Gick från en dag till nästa från att ha spelat fotboll i div.4 till att inte ens kunna springa normalt efter en boll. Tänkte att det skulle gå över av sig själv men det gjorde det aldrig. Sover dåligt, har den här hängande magen (som ger allmänt dålig andning), sökte hjälp i tyskland och där fick jag reda på att jag hade Borrelia, Ehrlichia, och Chlamydia Pneumonie (inte sexuell chlamydia). Man kan se på nacken att något har hänt. Har varit frisk en gång efter en käkoperation, då såren i munnen läkte, efter att de hade läkt gick allt tillbaka igen till samma skit. Creditar det till att kroppen skapar extra VEGF vid sårläkning och det gjorde att nerverna fick liv igen, när såren läkt ut försvann de blodvägar som tillfälligt skapats.

Det jag tror kommer avsluta mig är den dåliga sömnen och kolmonoxidförgiftning. Har i princip gett upp. Försöker leva normalt men det är fan inte lätt
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback