Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-12, 22:12
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regardless
Med müsli ofc

Samma jag. Med musli.
Citera
2011-08-12, 22:15
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
antingen med musli eller med socker och jordgubbsylt
Citera
2011-08-12, 22:45
Medlem
Svagdrickas avatar
Alldeles nyss tre tallrikar efter varandra med bara standardfil och russin...hade slut på havrekuddar
Citera
2011-08-13, 08:48
Medlem
Fickludds avatar
Jag tar Fjällfil med kanel. Jag har svårt för bananer, müsli och liknande i filen.
Citera
2011-08-13, 09:30
Medlem
zepofans avatar
Ingen som nämnt det absolut godaste man kan ha i filmjölk, nämligen pepparkakor. I brist på pepparkakor kan smulat knäckebröd, typ delikatess, och ingefära utgöra ett någorlunda hyfsat substitut.
Citera
2011-08-13, 11:08
Medlem
FoxenMaxs avatar
Ett stort glas med hälften filmjölk och på det blåbärssoppa, sen röra om och dricka. En riktig vitaminbomb
Citera
2011-08-13, 19:53
Medlem
Lys avatar
Sällan jag äter filmjölk. Men om jag gör det har jag bara i lite svarta russin.
Citera
2011-08-13, 20:33
Medlem
Softis...s avatar
Jag brukar äta A-fil, som väl får kallas filmjölk, eller fil rätt och slätt, till frukost. Den ska vara kylskåpskall och ätas som den är.

A-fil är dessutom väldens bästa bakfyllemat. Vingla upp ur sängen, fram med tetran, sikta på tallriken (nej inte med den, kissa gör man i toaletten), sleva i sig riktigt kall fil och däcka igen. Det gör underverk.
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Ingen som nämnt det absolut godaste man kan ha i filmjölk, nämligen pepparkakor. I brist på pepparkakor kan smulat knäckebröd, typ delikatess, och ingefära utgöra ett någorlunda hyfsat substitut.
Lever fiskar i vatten? Kan man bränna sig på en spisplatta? Kan fåglar flyga? Är pepparkakor det godaste man kan ha i fil? Jaaaaaaaa!

Knäckebröd är också väldigt gott att ha i filen. Gärna ett välgräddat sådant.
Citera
2011-08-13, 21:03
Medlem
tältpinnes avatar
Ja fy fan, knäckebröd, äppelmos och kanel är ju en riktig vinnare. Den hade jag glömt bort.
Citera
2011-08-14, 20:09
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Denna müsli med lingonsylt:

http://www.google.se/imgres?q=axa+mu...0&tx=67&ty=118
Citera
2011-08-14, 23:52
Medlem
Maajkas avatar
Kör havregryn, kanel, ibland äppelskivor och tillsist ringlar jag på lite honung. Otroligt gott!
Citera
2011-08-15, 08:35
Moderator
rotadents avatar
Om det blir filmjölk (det blir det sällan numera) blir det fjällfil med Wasabröds flingor som är som hårdbrödbitar och lite socker på det. Fjällfil är nästan den enda filmjölk jag vill ha, den har rätt konsistens och syra och är inte så rinnig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in