Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-23, 01:02
  #22789
Medlem
xabiits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blutgratsche
Din länk är felaktig. Du ska gå in på squads och sen välja share.


http://www.ea.com/uk/football/fifa-u...#dkRQ79IPbdVG1 (ps3)
2012-07-23, 02:29
  #22790
Medlem
jugo-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blutgratsche
Okej, en vinnare är utsedd! Cold_cash, var god och PM:a mig med information om vad du lägger ut på auktion.

Nästa "tävling" är av en lite mer krävande karaktär. Jag vill ha en motivering (via PM) till vad du skulle förbättra med din trupp om du vann nästa prissumma. Vilka spelare, varför just dem, helt nytt lag kanske, etc. Den som jag anser har vettigast idéer (jag vet, väldigt subjektivt... ) vinner inte mindre än... 800 000 coins!

Och ja just det... Känn igen brådska, ta god tid på dig. Deadline på tisdag kväll.
800k
2012-07-23, 06:19
  #22791
Medlem
[quote=markokask]Först och främst vill jag berätta bara att jag endast pratar om Elastico (Flip Flap, Ronaldinho finten) jag pratar inte om Chop eller Tripple.

Man kan göra den med en 5* som jag länkande (http://www.youtube.com/watch?v=4XjY1sY3JLU) och så kan man göra den med en 4* eller under fast den ser inte exakt likadan ut + så har jag aldrig sett någon dokumentation om den. Har letat riktigt länge efter hur man gör den och har lyckats göra den någon gång på träningsplanen och nu vet jag hur man gör den.

Jag gjorde ett klipp för att visa, blir jävligt svårt att beskriva då du inte förstår vad jag menar och det är fullt förståeligt

Här är klippet iaf, tog ett tag att ladda upp skiten
http://www.youtube.com/watch?v=crULbBh_Tnk&feature=plcp

Jag tror du letar efter något som inte existerar tror bara det blir skillnad beroende på hur bra dribble stats spelarn har och boll fysiken. Dom har ju lagt till något till fifa 12 så en finta aldrig ska vara exakt lika varje gång, kanske är det
2012-07-23, 12:11
  #22792
Medlem
markokasks avatar
[quote=FetAnkaa]
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Jag tror du letar efter något som inte existerar tror bara det blir skillnad beroende på hur bra dribble stats spelarn har och boll fysiken. Dom har ju lagt till något till fifa 12 så en finta aldrig ska vara exakt lika varje gång, kanske är det

Som inte existerar? Ser du inte att jag gör den i videon ? Men Jo som jag sa jag har aldrig hittat dokumentation om finten men jag har sätt massa göra den online och nu kan jag själv göra den. Så nu förstår du vad jag menar, det finns en Elastico man kan göra som 5* och det finns en man kan göra som *4.

Fan är jag ensam här som undrat länge hur folk kan göra Elastico utan *5 skillers?
__________________
Senast redigerad av markokask 2012-07-23 kl. 12:40.
2012-07-23, 12:23
  #22793
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gurka500
Någon som har provat Gomis TOTY och Giroud IF? Funderar på att bygga ett lag runt dom
Har testat TOTY Giroud och tyckte han var usel. Visst han kunde skjuta som en häst och sätta en del mål, men överlag hade han taskigt målsnitt och spelade inte fram något heller. Har du spelat med TOTY Dost så är det ungefär samma spelare med snäppet bättre teknik och snabbhet.

Jag tror att om du använder han rätt kan han var bra men om du gillar att kontra eller slå mycket i djupled är random 75 striker bättre.
2012-07-23, 12:41
  #22794
Medlem
supaflyys avatar
Är i Semi i turneringen, ligger under med 2-3 och i 90'e får jag ett riktigt bra insticksläge till Lukaku, skön som man är så passar man för hårt och den går ut mot Hazard och hans målvakt glider enkelt ut och plockar den och allt han behöver göra för att vinna matchen är att sparka ut den. Han sparkar bollen i huvudet på sin egen spelare och den dimper ner till mig och jag vann sedan på straffar^^
2012-07-23, 13:04
  #22795
Medlem
[quote=markokask]
Citat:
Ursprungligen postat av FetAnkaa

Som inte existerar? Ser du inte att jag gör den i videon ? Men Jo som jag sa jag har aldrig hittat dokumentation om finten men jag har sätt massa göra den online och nu kan jag själv göra den. Så nu förstår du vad jag menar, det finns en Elastico man kan göra som 5* och det finns en man kan göra som *4.

Fan är jag ensam här som undrat länge hur folk kan göra Elastico utan *5 skillers?
Nej, jag har också undrat länge hur man gör den. Får till den ibland men fattar inte hur. Hur gör du??
2012-07-23, 13:18
  #22796
Medlem
Daniellows avatar
Jag måste ha ett nytt lag! Men min kreativitet har tagit slut, finns det någon här som orkar, kan och vill hjälpa mig att bygga ett nytt lag.

INFO:
130 K i slantar har jag
GÄRNA hybrid
Ja, jag är lite av en pace hora.
Formation 4-4-2 lr 4-1-2-1-2
PS3

Jag skulle vara ytterst tacksam för den som tar sig tid.
2012-07-23, 13:46
  #22797
Medlem
xabiits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniellow
Jag måste ha ett nytt lag! Men min kreativitet har tagit slut, finns det någon här som orkar, kan och vill hjälpa mig att bygga ett nytt lag.

INFO:
130 K i slantar har jag
GÄRNA hybrid
Ja, jag är lite av en pace hora.
Formation 4-4-2 lr 4-1-2-1-2
PS3

Jag skulle vara ytterst tacksam för den som tar sig tid.


Liga/land?
2012-07-23, 13:48
  #22798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniellow
Jag måste ha ett nytt lag! Men min kreativitet har tagit slut, finns det någon här som orkar, kan och vill hjälpa mig att bygga ett nytt lag.

INFO:
130 K i slantar har jag
GÄRNA hybrid
Ja, jag är lite av en pace hora.
Formation 4-4-2 lr 4-1-2-1-2
PS3

Jag skulle vara ytterst tacksam för den som tar sig tid.
http://www.futhead.com/12/squad/1551526
2012-07-23, 13:50
  #22799
Medlem
När ja ska börja lira någon turnering så kommer detta fram "Det är bara spelare som är kopplad till det nuvarande ultiamate team konton som kan starta en spelsession..."


Hur fixar jag det?
2012-07-23, 13:59
  #22800
Medlem
markokasks avatar
[quote=StandardVoltage]
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Nej, jag har också undrat länge hur man gör den. Får till den ibland men fattar inte hur. Hur gör du??
På Träningsplanen så springer du rakt fram, klickar Rspaken ett klick till vänster sen till höger och i samma rörelse drar du spaken ett halvt varv från höger till vänster. Kanske svårt att förstå men jag gjorde mitt bästa.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback