Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-09-19, 06:14
  #49
Medlem
Acid-Brains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samsungmobile
imac 27" high-end versionen. jag valde till 1gb extra.
varför undrar du det? nyfiken på om du undrade det pga något negativt eller positivt.

Positivt, naturligtvis.

Ok, så man får truga in en extra gb nuförtiden? Det kostar väl inte hiskeliga summor extra?
Citera
2011-09-19, 11:45
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acid-Brain
Positivt, naturligtvis.

Ok, så man får truga in en extra gb nuförtiden? Det kostar väl inte hiskeliga summor extra?

jaså, vad bra. tänkte ifall det var onödigt eller icke prisvärt.

jag fick lägga till 892:- för en extra gb.
Citera
2011-09-19, 20:08
  #51
Medlem
Vart tog herrsvensson och de andra som totalsågade iMac när det gällde att spela på den vägen, blev de plötsligt blyga och kröp under sina stenar igen när de insåg att de var totalt bortgjorda och uppenbarligen inte visste vad de snackade om....?


Dr Tinnitus
Citera
2011-09-20, 15:54
  #52
Medlem
Acid-Brains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samsungmobile
jaså, vad bra. tänkte ifall det var onödigt eller icke prisvärt.

jag fick lägga till 892:- för en extra gb.

Låter verkligen som ett mycket rimligt pris. Min fråga gällande detta härrör från min egen utgångspunkt som en redan väldigt nöjd ägare till en MacBook, vilken för övrigt fungerat som en bra speldator över förväntningarna, som bollar mellan valet att vid nästa datorköp (uppgradering) införskaffa antingen en Mac-dator eller en PC, som främst skulle användas som speldator.

Orsaken till valet och kvalet grundar sig på en stark kärlek till iMacens estetiska utseende och som har begränsats av min dåvarande vetskap om iMacens grafikkortsegenskaper, som tills nu utvecklats till en reell nivå. Med andra ord trodde jag det inte var möjligt att få ett bättre grafikkort till Macen utan svindyra kostnader.

Det enda som fortfarande är negativt, är att man inte själv kan uppgradera grafikkortet i en Mac-dator.
__________________
Senast redigerad av Acid-Brain 2011-09-20 kl. 16:00.
Citera
2011-09-22, 08:59
  #53
Medlem
Blorkums avatar
Kör rätt krävande spel på min MacBook Pro (2011), hyfsade grafikinställningar. Inte svar på frågan, men funkar min MacBook borde en iMac funka?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback