Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-09-11, 05:00
  #49
Medlem
rochsteins avatar
tacka gud för öststaterna!

fattiga och snygga!(vissa) skulle vilja ha dom i bur

männen hade fått slava på farmen kvinnorna som sexslaver
Citera
2011-10-23, 19:56
  #50
Medlem
Vukovars avatar
För att ryska maffian smugglar kidnappar ryska tjejer, tvingar dem att bli horor och sedan säljer dem i diverse länder överallt i världen.
Citera
2011-10-28, 10:40
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovar
För att ryska maffian smugglar kidnappar ryska tjejer, tvingar dem att bli horor och sedan säljer dem i diverse länder överallt i världen.

Maffian behöver inte göra det. Ryska kvinnor är smuts för det mesta och helt opålitliga. Jag själv är rysk och vet vad jag pratar om. Jag säger bara sanningen.

Det jag inte fattar är att svenska män med goda intentioner och hopp om att hitta bra kvinnor, blir lurade av dessa smutskvinnor och lögnerskor. De gillar inte ens Sverige och svenska män utan vill bara ha materialism och knulla med blattar. Ryska kvinnor älskar negrer och blattar. Fast de är ännu värre än t ex svenskor, då de är storbedragare. Tro mig jag vet!
Citera
2011-10-28, 10:55
  #52
Avstängd
Tips till er svenska män/killar; vill ni inte ha feminsitkräk från Sverige, så ta inte ryskor/ukrainskor som alternativ. Ni går på en nitlott. Jag vet själv hur de ljuger och bedrar. De är mästare på att lura till sig saker. Vet en ryska som är gift med en svensk sedan länge. Hon träffar mig och berättar hur hon och hennes vänninor under många år här vänstrat med andra män och de gillar i synnerhet svartskallar. Hon bara skrattade åt svenska män. Sånt pack är de idag dessa kvinnor. Jag lider med er som tror något annat.
Citera
2011-10-28, 11:00
  #53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovar
För att ryska maffian smugglar kidnappar ryska tjejer, tvingar dem att bli horor och sedan säljer dem i diverse länder överallt i världen.

Fråga dig själv varför maffian säljer dessa kvinnor utomlands. Jo, för de är inga bra kvinnor ändå från allra början. Det är inte synd om dessa. Hade det varit tal om bra kvinnor så förstår jag, men detta är skräp som kan behandlas som skräp.
Citera
2011-10-28, 13:30
  #54
Avstängd
Metoder som ryskor använder för att få medborgarskap i Sverige:

Betala för skenäktenskap

Hitta man och sen anklaga honom för felaktigt för pedofili mot hennes/deras barn

Gifta sig och ljuga att hon älskar mannen för att sen skilja sig

Gifat sig med en neger, få barn och där båda hävdar att de kan bli dödade om de skickas tillbaka sina respektive länder för att de knullat med varandra.

Så se upp killar!
Citera
2011-10-29, 22:27
  #55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kolovraty
Metoder som ryskor använder för att få medborgarskap i Sverige:

Betala för skenäktenskap

Hitta man och sen anklaga honom för felaktigt för pedofili mot hennes/deras barn

Gifta sig och ljuga att hon älskar mannen för att sen skilja sig

Gifat sig med en neger, få barn och där båda hävdar att de kan bli dödade om de skickas tillbaka sina respektive länder för att de knullat med varandra.

Så se upp killar!

Vilken bullshit...
Citera
2011-10-29, 22:31
  #56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovar
För att ryska maffian smugglar kidnappar ryska tjejer, tvingar dem att bli horor och sedan säljer dem i diverse länder överallt i världen.

När jag besöker dom ställen (i Holland t ex), där det är helt lagligt så väljer jag bort just ryska (ser inget spänande i dom). Även bulgariska och polskor har jag tröttnat på, sist var det italienska och ungerska (jag slickade hennes fitta och hon sög min kuk i 69an ).

Det där med trafficking är propagande och står för 000,1 % av prostitution i världen.
__________________
Senast redigerad av Fuckluck 2011-10-29 kl. 22:54.
Citera
2011-10-30, 00:16
  #57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
Vilken bullshit...

Om det är BS, så berätta gärna var jag har fel och varför.

http://www.vf.se/nyheter/hagfors/fam...visningsbeslut
__________________
Senast redigerad av Kolovraty 2011-10-30 kl. 01:10.
Citera
2011-10-30, 08:54
  #58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kolovraty
Om det är BS, så berätta gärna var jag har fel och varför.

http://www.vf.se/nyheter/hagfors/fam...visningsbeslut

haha den var rolig
Citera
2018-04-26, 16:19
  #59
Medlem
Har stött på under dejting en ryska i Sverige och en ukrainska. Båda snygga kvinnor. Den ena har barn med en neger, den andra med en latinos-spic.

Min erfarenhet av dessa kvinnor är att de är väldigt äckliga och knullar allt. Lätt att få i säng. Bjud på mat och dricka. De vill bara knulla. Ingen moral alls. Sån skit tar vi hit till Sverige, alkoholiserade rasblandare från Ryssland.
Citera
2018-05-07, 16:01
  #60
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Fördomarna om ryska kvinnor beror nog på 90-talet efter Sovjets fall. Fördomarna om kvinnor från fd rumänska Moldavien är ju likadana. Tänk fördomarna om tyska kvinnor åren efter det första världskrigets slut. Vilka horor! Därför att det var ett sätt att få pengar till mat. Fördomarna om kongolesiska kvinnor idag är väl likadana.

Det beror alltså på fattigdom. Svenska kvinnor har inte rykte om sig att vara lössläppta. Tvärtom. Finns hur många unga män som helst som inte fattar vad de ska göra för att få ligga med dem.

Varför var fördomarna om svenska kvinnor helt annorlunda på 1960-talet? Dåtidens porrfilmer?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback