Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-08-14, 18:34
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Eller så klär dom ut sig till turister och fyller en hel jävla everestväska med sprängmedel. Ordentligt alltså, många kilon ska det vara. Flera väskor kan dom ta också iomed att dom är idiotiska turister. Flera kan dom vara, 4 pers och 8väskor sprängmedel. En nikon och fiskarhatt. In i centrastationen och vänta på lunchdags elelr något. Då jävlar!

varför inte bara ta en ak47(som vilken idiot som helst kan skaffa) med några magasin tejpade vid varandra och gå loss på dom man ogillar, lär göra mer skada än en turbanbomb eller ?
Citera
2011-08-15, 01:17
  #14
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
varför inte bara ta en ak47(som vilken idiot som helst kan skaffa) med några magasin tejpade vid varandra och gå loss på dom man ogillar, lär göra mer skada än en turbanbomb eller ?

Folk blir rädda och springer iväg. Man får givetvis ett par stycken. Om det är en folkmassa får man nog fler än Breivik.

Men en fet bomb. Där får du alla. No one gets away.

Eller varför inte klä ut sig till ett levereringsföretag. Köp en gigantisk långtradare och fyll den med sprängmedel. Annonsera ut ett Event som är gigantiskt, typ: ALLA SOM KOMMER FÅR 1000KR. Eller så drar man till ett redan existerande event med långtradaren. Börja dela ut 1000kr och säg att det finns en chans att samma person kan få pengar flera gånger. Många kommer och trängs och dom tror såklart att man har pengarna i lastbilen. Man ringer media och dom får komma och titta.

Bam, alla dör.
Citera
2011-08-16, 12:48
  #15
Medlem
darktriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
Jag väntar med spänning på första turbanbombare som slår till för att hämnas teckninen där mohammed bär en turbanbomb. "I allahs och profetens namn spränger jag dig, otrogen tecknare"

Det skulle kunna hända. Terroristerna är verkligen så in i helvete korkade.

http://www.atour.com/news/internatio..._in_turban.jpg

Kränkande? Fördomsfull? Självuppfyllande profetia? Skildring av verkligheten?
Citera
2011-08-16, 17:51
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
Jag väntar med spänning på första turbanbombare som slår till för att hämnas teckninen där mohammed bär en turbanbomb. "I allahs och profetens namn spränger jag dig, otrogen tecknare"

Det skulle kunna hända. Terroristerna är verkligen så in i helvete korkade.

Ja, fast de riktigt korkade terroristerna verkar finnas här. Att hämnas på små barn är väl ändå höjden av dumhet.

Vi lever i olika verkligheter du och jag. Du ser framför dig mörka män i skägg som bär bomber i sin turban, jag ser etniska nordbor med maskingevär i sina lusekofor. Tyvärr är min rädsla mer befogad då antalet etniska nordbor med lusekofta å det grövsta överstiger antalet mörka män med skägg och turban här omkring.

Rasistiska Skandinaviska terrorister är verkligen så in i helvete korkade så att de skulle säkert få sig för att skjuta ihjäl en massa oskyldiga barn. Men vänta nu, det har ju redan hänt...
Citera
2011-08-18, 17:32
  #17
Medlem
BioTags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Då är det bevisat att deras jävla bomber gått dem på huvudet.

Dem har ju även gjort så att dem har tagit kvinliga självmordsbombare och opererat in sprängämne i brösten.

Inte väldigt effektivt för att brösten dämpar trycket.
Citera
2011-08-18, 18:27
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddan76
J jag ser etniska nordbor med maskingevär i sina lusekofor.

Du låter ju galen.
Citera
2011-08-20, 13:58
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
Du låter ju galen.

Jag kanske låter galen men du ÄR galen, lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback