Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Omröstning
Ja, Flashback fick mig att inse det positiva med högerextremism.
27,95%
147 röster
Jag var upplyst och högerextremist redan innan jag hittade till Flashback.
27,38%
144 röster
Nej, jag jag tycker fortfarande att högerextremism är skit.
31,56%
166 röster
Nej, tvärtom så fick Flashback mig att inse att högerextremism är skit.
13,12%
69 röster
2016-06-15, 14:24
  #421
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Jag menar inte att det är rätt bara för att majoriteten tycker så. Jag menar att majoriteten råkar ha de rätta åsikterna inom de här frågorna, som tur är.

Det jag säger är att majoriteten är mer utvecklade än dig, men en dag kommer du sannolikt ikapp och delar deras åsikter.


Jaja, tomte. Du gräver bara ned dig djupare i ditt eget hål nu. Det finns ingen explicit majoritet som någonsin har givit sitt stöd åt den politik som för närvarande bedrivs. En liten klick skränjönsar som genom judisk media fått en megafon är de som ligger bakom utvecklingen.
Citera
2016-06-15, 16:15
  #422
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Jaja, tomte. Du gräver bara ned dig djupare i ditt eget hål nu. Det finns ingen explicit majoritet som någonsin har givit sitt stöd åt den politik som för närvarande bedrivs. En liten klick skränjönsar som genom judisk media fått en megafon är de som ligger bakom utvecklingen.
Du är medveten om att det parti som delar din ideologi inte ens nådde upp till en promille av rösterna i senaste valet? Eller det kanske beror på riggade val? Är det så att egentligen sympatiserar över hälften av befolkningen med SVP/NMR?
Citera
2016-06-15, 16:26
  #423
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Du är medveten om att det parti som delar din ideologi inte ens nådde upp till en promille av rösterna i senaste valet? Eller det kanske beror på riggade val? Är det så att egentligen sympatiserar över hälften av befolkningen med SVP/NMR?


Det intresserar mig inte. Eftersom jag i motsats till dig inte är någon massmänniska utan bildar mig mina egna uppfattningar utifrån fakta och bevis. Sen kanske du är medveten om att man under 1920-talet uttryckte sig på samma sätt som du gör om NSDAP? Hur gick det sen?
Citera
2016-06-15, 16:56
  #424
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det intresserar mig inte. Eftersom jag i motsats till dig inte är någon massmänniska utan bildar mig mina egna uppfattningar utifrån fakta och bevis. Sen kanske du är medveten om att man under 1920-talet uttryckte sig på samma sätt som du gör om NSDAP? Hur gick det sen?
Noga utvalda och justerade fakta och bevis publicerade av likasinnade, ja.

Ja, hur gick det sen? Jag vill minnas att man gav denna nya ideologi man inte visste mycket om en chans. Det slutade med att den imploderade efter tio år efter att ha orsakat 60 miljoner människors död. Jag har mycket svårt att tro att man skulle ge den en andra chans.
Citera
2016-06-15, 17:01
  #425
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Noga utvalda och justerade fakta och bevis publicerade av likasinnade, ja.

Ja, hur gick det sen? Jag vill minnas att man gav denna nya ideologi man inte visste mycket om en chans. Det slutade med att den imploderade efter tio år efter att ha orsakat 60 miljoner människors död. Jag har mycket svårt att tro att man skulle ge den en andra chans.


Du tänker nog på din egen sidas tillvägagångssätt när du talar om "noga utvalda".

NSDAP vann folkets förtroende i allmänna val. Du glömde den lilla detaljen. Sen var det inte Tredje Riket som önskade eller startade WWII. Vilket man vet om man inte som du bara tagit del av segrarnas historieskrivning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback