2011-08-07, 00:53
Medlem
Mr.Carters avatar
hejsan, eftersom flertalet online shoppar har stängt det senaste, och den stora tråden om online apotek är låst, är det någon som har en tillförlitlig källa där dom säljer , Stillnockt/imovane/zolpidem/zopiklon då mina recept är slut och har jag en fruktansvärd insomnia och vaknar flertalet gånger varje natt efter ett lååångt men avslutat cannabis missbruk.
vore väldigt tacksam om någon vänlig själ där ute vet någon sida som kan hjälpa mig.
2011-08-07, 10:24
Medlem
GlennGBGs avatar
Nu vill jag inte säga emot dig för du kanske upplever det annorlunda, men att vakna flertalet gånger på en natt är inte en fruktansvärd insomnia, utan snarare ganska så normalt. Att däremot inte somna alls på flertalet nätter - det kan klassas som insomnia.
2011-08-07, 11:43
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Hmm, om du vaknar mitt i nätterna så är det inte en insomningsmedicin du behöver, utan en sömnmedicin som tex Theralen.
2011-08-07, 11:48
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Hmm, om du vaknar mitt i nätterna så är det inte en insomningsmedicin du behöver, utan en sömnmedicin som tex Theralen.
Tror jag också, eller kombinera den med imovane. Vaknar du ofta är väl dock imovane att föredra framför stilnoct som har kortare halveringstid.

Men theralen eller propavan får du troligtvis ut hemskt lätt.
2011-08-07, 14:35
Medlem
Mr.Carters avatar
Har både theralen och propavan sedan 2 år tillbaka , är allergisk mot propavan ,får hjärtflimmer av dem.
Theralenet hjälper mig att inte vakna lika ofta men absolut inte att somna in, jag pratar om kanske 15-20 gånger per natt som jag vaknar och ca 3-4 timmar innan jag somnar . Zopiklon + en liten dos theralen är det enda som hjälper så snälla om någon vet någon shop för dessa tabletter på internet släng upp en länk
2011-08-07, 17:16
Medlem
unsungs avatar
Det finns en anledning till varför trådar om shoppar låses, det finns nämligen en helt forumdel som enbart behandlar ämnet. Välkommen in där.
Låst!

// moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in