2025-12-01, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, kvinnor gillar inte Hollywoodskådisarna som gymmat för att få snygga filmmuskler.
Båda kan ta med kvitton, och den som betalat minst för att bli fin betalar för maten.

Är det därför som denna kvinna alltid får betala tro?
Citera
2025-12-01, 20:25
Medlem
Citat:
Här är samma kvinna som upplyste mig om att kvinnor blir uttråkade inom 1 år efter man blivit sambo, och vill öppna upp förhållandet och träffa andra.
Hon är lesbisk nu men jag är säker på att andra kvinnor håller med henne.

https://www.expressen.se/nyheter/influencern-nadia-32-de-flesta-man-suger-pa-sex/

Skrattade rakt ut när jag läste sista biten: "hon är lesbisk nu"
Ja, ibland får man sig en överraskning.
Citera
2025-12-02, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Skrattade rakt ut när jag läste sista biten: "hon är lesbisk nu"
Ja, ibland får man sig en överraskning.

Ja, det blev lite roligt där. Hon tyckte väl män är så kassa så hon blev lesbisk istället.
Tror det kan vara en bra lösning för många kvinnor. Kvinnor blir ofta besvikna på män. Säger att det finns få bra män.
Varför inte istället träffa de som är bra, kvinnor alltså, och maximera möjligheterna till lycka.
Citera
2025-12-02, 08:04
Medlem
Citat:
Ja, det blev lite roligt där. Hon tyckte väl män är så kassa så hon blev lesbisk istället.
Tror det kan vara en bra lösning för många kvinnor. Kvinnor blir ofta besvikna på män. Säger att det finns få bra män.
Varför inte istället träffa de som är bra, kvinnor alltså, och maximera möjligheterna till lycka.

Om det är till någon tröst så va min första pojkvän bög.
Har ett minne av att jag styrde hans händer mot mina bröst. Det kändes som att jag var på undersökning hos doktorn.
Även fast jag aldrig låtit någon ta på dom tidigare så var jag säker på att nått inte stämde.
Han instämde
Citera
2025-12-02, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Om det är till någon tröst så va min första pojkvän bög.
Har ett minne av att jag styrde hans händer mot mina bröst. Det kändes som att jag var på undersökning hos doktorn.
Även fast jag aldrig låtit någon ta på dom tidigare så var jag säker på att nått inte stämde.
Han instämde

Låter som att han behövde nåt annat som du inte hade.
Jag antar att det känts annorlunda senare, när andra män har tagit på dina bröst.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in