Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-19, 17:37
  #41509
Medlem
Jag testade tram för första gången några dagar sen tog 200mg o kände absolut ingeting. Dagen efter testade jag 400mg o kände ingen effekt där heller. Är det dålig en produkt eller ska jag testa öka mer?
Det var dom här jag testade:
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Någon som testat vita 200mg santeria
kartan?
Citera
2020-12-20, 03:06
  #41510
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon_swe71
12 år sen jag senast handlade Tramadol, vad har hänt sen dess? Läser bakåt i tråden, ser ut att ha blivit svårare att hitta rätt på marknaden idag?

De röda indiska är svåra att få tag på. Finns någon säljare på FS som har monopol och har dubblat priserna på dem.

De andra som finns verkar vara från person till person. Finns mkt santeria ute som jag upplevde som svagare. Fejk har jag inte sett på ett tag. Det var de vita 225mg från tamol som var fake och florerade både på FS och ute.

Krka och Sandoz fungerar.
Citera
2020-12-23, 03:23
  #41511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cappedonna
Jag testade tram för första gången några dagar sen tog 200mg o kände absolut ingeting. Dagen efter testade jag 400mg o kände ingen effekt där heller. Är det dålig en produkt eller ska jag testa öka mer?
Det var dom här jag testade:
Samma erfarenhet, ren skit.
Citera
2020-12-23, 16:34
  #41512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cappedonna
Jag testade tram för första gången några dagar sen tog 200mg o kände absolut ingeting. Dagen efter testade jag 400mg o kände ingen effekt där heller. Är det dålig en produkt eller ska jag testa öka mer?
Det var dom här jag testade:
Aldrig tagit de men ta en benzo för att minska kramprisken och lägg 700mg
Citera
2020-12-24, 14:50
  #41513
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Aldrig tagit de men ta en benzo för att minska kramprisken och lägg 700mg

Benzo hjälper inte för att förebygga ett EP-anfall. Hjälper bara när du väl krampar. Gammal myt som många tror på ännu.
Samma med att ge tjack till en som tagit överdos för att upprätthålla andningen.
Citera
2020-12-27, 14:40
  #41514
Medlem
Slumbarns avatar
Är det någon annan här som inte får någon slags glädje känsla av tramadol längre? Även vid höga doser, jävligt skumt men ända sedan jag har provat starkare opiater och opioder så har det varit så. Troligtvist någonting med det att göra.
Citera
2020-12-27, 14:41
  #41515
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Samma erfarenhet, ren skit.
Vissa individer som dig själv kan inte känna av tramadol, kan du känna av kodein t ex? folk som inte kan känna av tramadol brukar oftast inte kunna känna av kodein.
Citera
2020-12-27, 16:20
  #41516
Medlem
Någon som vet om tramadol och lyrica boostar varandra?? Eller är de lönlöst å blanda?
Citera
2020-12-27, 16:43
  #41517
Medlem
st33rs avatar
Kan olika människor ha olika känslighet för tramadol? Jag svarar extremt bra på tramadol och behöver inga stora mängder. Faktum är att om jag haft uppehåll så räcker 100 mg för att vara mysig en halv dag för mig.

Jag åt tram dagligen som självmedicinering och får att känna mig lugn och trygg i sinne och kropp - och tog aldrig mer än 100 mg åt gången . Dock tog jag ofta två gånger om dagen, men inte vid samma tillfälle. Så det var 200 mg per dag. Men det höll jag på med i några år utan att öka dosen
Citera
2020-12-27, 18:10
  #41518
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Någon som vet om tramadol och lyrica boostar varandra?? Eller är de lönlöst å blanda?
För mig så förstör GABA-analoger tramadol ruset. Men det är kanske bara för att alla gånger jag har provat så har jag börjat med GABA. Men prova på, tror att det kanske skulle funka, har sett några trådar som säger att det gör precis det
Citera
2020-12-27, 18:11
  #41519
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Kan olika människor ha olika känslighet för tramadol? Jag svarar extremt bra på tramadol och behöver inga stora mängder. Faktum är att om jag haft uppehåll så räcker 100 mg för att vara mysig en halv dag för mig.

Jag åt tram dagligen som självmedicinering och får att känna mig lugn och trygg i sinne och kropp - och tog aldrig mer än 100 mg åt gången . Dock tog jag ofta två gånger om dagen, men inte vid samma tillfälle. Så det var 200 mg per dag. Men det höll jag på med i några år utan att öka dosen
Såklart! Alla är olika, vissa har naturligt hög tolerans för ingen direkt anledning, medans andra har jävligt låg (som du)
Citera
2020-12-27, 22:24
  #41520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
För mig så förstör GABA-analoger tramadol ruset. Men det är kanske bara för att alla gånger jag har provat så har jag börjat med GABA. Men prova på, tror att det kanske skulle funka, har sett några trådar som säger att det gör precis det
Slängde i mig 200mg typ 4h efter att ha intagit lyrica. Vet inte om de boostade. Ja vaknade däremot upp mitt i natten å kunde inte somna om, förmodligen pga tramadolen. Låg å halvdrömde resten av natten. Kanske de som kallas för nodda?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback