Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-08-07, 00:24
  #25
Medlem
iamjoness avatar
Min gissning: Svensk ung tjej som hänger med invandrare, de super till det och sedan utnyttjas hon. Norrby var ändå en ok stadsdel för 10 år sedan. Man blir tyvärr inte förvånad när sådant här sker
Citera
2011-08-07, 13:47
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av puttmeister
När bodde du där? Övre eller nedre Norrby?

Har hört att det mesta händer i "Banan husen" typ och så har vi bildalsgatan och östgötagatan där det händer saker me.

Jag bodde där från 1993 till 2007 så det blir väl runt 14 år, sen flyttade jag till Stockholm för att plugga. Det var just i bananhusen jag bodde i. De där blåa "böjda".

Tror jag ångrar mitt inlägg lite. Jag har flyttat tillbaka till Borås nyligen igen, temporärt (men inte Norrby) och var på Norrby igår. Jävlar vad saker och ting har ändrats där på 3-4 år :S det har förefallit enormt mycket. Det är 10 gånger mer somalier än vad det någonsin har funnits där, smutsiga gator, en massa ungar i små gäng och sina pitbulls. Det börjar likna Stockholms förorter och detta på bara 3-4 år
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback