Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-16, 03:35
  #229
Medlem
Själv har jag inga problem med att bli sprutad där. Men självklart ska man respektera vad den man har sex med vill.
Citera
2022-10-16, 08:00
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av titanbult
varierar mej lite i detta, sprutar både på djupet , och i bland på utsidan över rumpan , ibland blir det ett litet analgape som glaseras med vit varm kåtsperma , rinner det in lite i hålet då så är det också sjukt sexigt

inte en tjej som klagat på detta ännu
så jo tjejer är också riktigt snuskiga i sängen , väldigt ofta
Ja varför skulle dom inte vara snuskiga i sängen?
Citera
2022-10-16, 10:08
  #231
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Annikanyfiken
Själv har jag inga problem med att bli sprutad där. Men självklart ska man respektera vad den man har sex med vill.

ja håller med , lyhördhet är otroligt viktigt i detta

därför jag alltid har varit övertydlig med detta att jag uppskattar detta i bland , både vid kk eller fast förhållande

kvinnans HELA nakna uppenbarelse för mej har alltid varit riktigt tändande , har jag tillgång så är det otroligt viktigt att jag vet och märker och känner att hon också njuter av det man gör tillsammans
jag varierar mej nog lite i vad jag vill utforska för dagen och hänger hon på så blir det ofta riktigt nice sex

känslan är nog att jag kan även bli kär i vart och en av kvinnans kroppsdelar om de gillar mej


Citera
2022-10-18, 11:35
  #232
Avstängd
Kavajfyllos avatar
Sprutar i fishålet sen får hon suga ren dasen. Standard oavsett vem jag knullar i rumpan!
Citera
2023-01-26, 11:54
  #233
Medlem
Laggiores avatar
Ja det eller i munnen/ansiktet.
Citera
2023-02-11, 13:15
  #234
Medlem
Ja kommer alltid där om det är fär vi knullar. Har vid ett fåtal tillfällen frågat var jag ska komma och svaret blir alltid kom där du är
Citera
2023-02-11, 13:26
  #235
Medlem
Det är klart man alltid sprutar i arslet
Citera
2023-02-13, 10:38
  #236
Medlem
Mindbreaths avatar
Det kan vara lite jobbigt att få en sats i röven om man skall ut och gå sedan, för det kan läcka ut lite och då blir det alldeles vått mellan skinkorna och det känns som man har skitit på sig och trosorna blir ju fuktiga också då och har man otur syns det igenom byxorna.

Man får sitta på toa ett tag och försöka få allt att rinna ut. Men om man gör det på kvällen och bara skall sova sedan så gör det ju inget om det läcker ut lite under natten. Man får tvätta lakanen dagen efter bara och ta en morgondusch.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback