Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-05, 13:11
  #1
Medlem
Quantics avatar
Yep, letar efter ett spel som fanns på min lillebrors dagis, som jag spelade för många, många år sedan... Fast ja, spel och spel. Man kunde se på korta videor med olika dinosaurier, gå in på ett "musuem" osv, det var inte i fullskärm, man kunde ha 3D-glasögon till det, tror man fick det i vanligt CD-Fodral när man köpte det.

Minns inte så mycket mer, men nån här kanske vet vilket jag pratar om?
Citera
2011-08-05, 13:18
  #2
Medlem
aco0os avatar
Jag vet exakt vilket du menar. Man fick typ gå igenom alla perioderna krita, jura osv? haha men jag kommer inte ihåg vad det hette sorry..
Citera
2011-08-05, 14:34
  #3
Medlem
kattsvanss avatar
Skulle gissa på att det är detta du letar efter. Jag spelade det också när jag var liten

http://www.youtube.com/watch?v=FtWU0OjliAs
Citera
2011-08-05, 14:43
  #4
Medlem
Derpaliciouss avatar
Haha, NOSTALGI! Älskade att kolla på dom där filmerna när jag var liten!
Citera
2011-08-05, 15:24
  #5
Medlem
spelade det en gång när jag var liten, sket fan ner ner mig när en 3d t-rex sprang och skrek kompad av marddröms musik. fyfan!
__________________
Senast redigerad av gregerjaevel 2011-08-05 kl. 15:26.
Citera
2011-08-05, 15:31
  #6
Medlem
Wardimes avatar
"Äventyr bland dinosaurier"
Citera
2011-08-05, 15:36
  #7
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregerjaevel
spelade det en gång när jag var liten, sket fan ner ner mig när en 3d t-rex sprang och skrek kompad av marddröms musik. fyfan!


Den? http://www.youtube.com/watch?v=JH7A2ngwNdc
Citera
2015-04-18, 09:44
  #8
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Hej! Återupplivar en gammal tråd. Finns det någon här som har downloadlänk till spelet? Drömde om det i natt () och blev rejält sugen på att spela det. Videorna var ju urgrymma. Behöver man köra det i DOSBox, tror ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback