Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-05, 02:16
Bannlyst
Tjo svejs kom på att jag hade nån "hacker guide" och har totalt glömt bort vad han som skrev den heter. Har för mig att han var iran och hette nånting med iranier hacker.

Ska inte ladda ner guide vill bara veta vad han heter
Citera
2011-08-05, 02:33
Medlem
Kant1s avatar
Han hette liknande IRAQI HACKER, men han skrev mest hur man gjorde små virus. Dock var det verkligen ingen/inget att ta seriöst.
Citera
2011-08-05, 02:39
Bannlyst
Haha jag har den fortfarande i datorn !

Edit

ATT DU LÄSER OCH TAR DEL AV MITT INNEHÅLL ÄR INTE OLAGLIGT PÅ NÅGOT SÄTT FÖR DIG. DU FÅR SKICKA VIDARE DOKUMENTET SÅLÄNGE DET ÄR HELT OREDIGERAT OCH ATT COPYRIGHT DELEN FINNS MED! ALLT INNEHÅLL HAR SKRIVITS AV [IRAQI HACKER] OCH TILLHÖR DÄRMER TILL [IRAQI HACKER].
JAG ANSVARAR INTE OM DU HACKAR DIG NER SJÄLV. HÅLL DIG TILL INSTRUKTIONERNA SOM FINNS MED . .
INNAN DU STARTAR BÖR DU BACKA UPP DINA FILER PÅ DATORN FÖR ATT FÖRHINDRA EVENTUELLA LOSS.
BEHÖVER DU HJÄLP MED ETT HACK, HAR FRÅGOR, KOMMENTARER: IRAQI_HACKSTER@HOTMAIL.COM
ENDAST SERIÖSA FRÅGOR . FLAMES OCH KLAGOMÅL KAN DU SKICKA TILL LOCALHOST. JAG BRYR MIG INTE
! ! ! HAPPY HACKING ! ! ! PEACE!
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
COPYRIGHT ENDS
Senast redigerad av Satansknullar3n 2011-08-05 kl. 02:45.
Citera
2011-08-05, 04:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kant1
Han hette liknande IRAQI HACKER, men han skrev mest hur man gjorde små virus. Dock var det verkligen ingen/inget att ta seriöst.

Citat:
Ursprungligen postat av Satansknullar3n
Haha jag har den fortfarande i datorn !

Edit

ATT DU LÄSER OCH TAR DEL AV MITT INNEHÅLL ÄR INTE OLAGLIGT PÅ NÅGOT SÄTT FÖR DIG. DU FÅR SKICKA VIDARE DOKUMENTET SÅLÄNGE DET ÄR HELT OREDIGERAT OCH ATT COPYRIGHT DELEN FINNS MED! ALLT INNEHÅLL HAR SKRIVITS AV [IRAQI HACKER] OCH TILLHÖR DÄRMER TILL [IRAQI HACKER].
JAG ANSVARAR INTE OM DU HACKAR DIG NER SJÄLV. HÅLL DIG TILL INSTRUKTIONERNA SOM FINNS MED . .
INNAN DU STARTAR BÖR DU BACKA UPP DINA FILER PÅ DATORN FÖR ATT FÖRHINDRA EVENTUELLA LOSS.
BEHÖVER DU HJÄLP MED ETT HACK, HAR FRÅGOR, KOMMENTARER: IRAQI_HACKSTER@HOTMAIL.COM
ENDAST SERIÖSA FRÅGOR . FLAMES OCH KLAGOMÅL KAN DU SKICKA TILL LOCALHOST. JAG BRYR MIG INTE
! ! ! HAPPY HACKING ! ! ! PEACE!
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
COPYRIGHT ENDS

Tackar, nu kan jag sova gott
Godnatt
Citera
2011-08-05, 09:15
Medlem
fooztrs avatar
Jag hittade hans blogg, eller iaf guiden.

http://killingmonster.wordpress.com/
Citera
2011-08-06, 11:44
Medlem
mstmtas avatar
Tack för skrattet!

Citat:
34. A small virus that formats a computer instantly:
Open a text document and paste this into it:
01001011000111110010010101010101010000011111100000
Save it as something.exe and send it.
You can change the name or it if you like. This is something i haven’t dared to try, but you should
be able to give it the extension .jpg and it should still have the same effect when ran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in