Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-04, 16:30
  #1
Medlem
-frocHs avatar
Hejsan, har sökt på fb hittar inget om denna sak som jag undrar över det är så att jag har en äldre version av Mac det är Mac OS X (PowerPC) och jag tänkte ändra version till den nyaste utan att betala (crack) har någon nån bra länk till crack till den nyaste Mac modellen och går det att byta version till en nyare skulle gärna vilja de och sen om jag får in nåra länkar på crack till den nya version så skulle det vara perfekt då kan jag lägga in cracken till en CD så kan jag mata in den i datan sen får jag den nya version men vill ha FULL 100 % av version.

Om jag får in länk till crack version av den nya Mac system (windows) så kommer inget i datan att förstöras då menar jag naturligtvis inte bilder, musik, filmer m.m utan grafikkort eller något sådant?

Alla är välkomna i denna tråden, länkar, personer, förslag m.m

MvH // -frocH
Citera
2011-08-04, 16:35
  #2
Medlem
-frocHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -frocH
Hejsan, har sökt på fb hittar inget om denna sak som jag undrar över det är så att jag har en äldre version av Mac det är Mac OS X (PowerPC) och jag tänkte ändra version till den nyaste utan att betala (crack) har någon nån bra länk till crack till den nyaste Mac modellen och går det att byta version till en nyare skulle gärna vilja de och sen om jag får in nåra länkar på crack till den nya version så skulle det vara perfekt då kan jag lägga in cracken till en CD så kan jag mata in den i datan sen får jag den nya version men vill ha FULL 100 % av version.

Om jag får in länk till crack version av den nya Mac system (windows) så kommer inget i datan att förstöras då menar jag naturligtvis inte bilder, musik, filmer m.m utan grafikkort eller något sådant?

Alla är välkomna i denna tråden, länkar, personer, förslag m.m

MvH // -frocH

Glömde skriva in en sak, att ifall inte den nya version av mac system (windows) funkade på CD o sånt så har jag kvar CD:en till den gamla version (Mac OS X PowerPC) och tror inte den gamla versionen kommer bli påvärkad, om jag har rätt?
Citera
2011-08-04, 17:45
  #3
Medlem
Cassandraas avatar
Allvarligt, du borde nog lära dig grunden i mac innan du skriver 200 trådar om dagen. Du sitter på en riktigt gammal Mac, och det finns inget som kommer funka bra på den, inse det. Köp en ny mac eller acceptera att det är såhär och google istället på hur programmen fungerar på en mac!!

När man läser dina inlägg får man uppfattningen att du inte har en aning om nått i detta sammanhang vilket är okej, men läs lite själv först!
Citera
2011-08-04, 18:19
  #4
Medlem
largeinlifes avatar
Som i de andra trådarna. Du kan inte uppgradera från PowerPC. Det är den fysiska hårdvaran i datorn. Köp en ny dator eller begagnad som det står INTEL på.
Citera
2011-08-04, 20:20
  #5
Medlem
-frocHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av largeinlife
Som i de andra trådarna. Du kan inte uppgradera från PowerPC. Det är den fysiska hårdvaran i datorn. Köp en ny dator eller begagnad som det står INTEL på.

Okej men går det inte att skaffa en bra Adobe Flash Player för spel på nätet?

( säger till båda snälla jag fick datan förrgår ni kan vara lite snälla )
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback