Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-01, 13:11
  #13
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
VM 2018

Många fotbollsspelare dricker blå Powerade.

Vad är magin i denna förutom salt och socker? varför just denna och inte typ Monster eller Redbull?
Sponsrade av Coca-Cola som äger Powerade.
Citera
2018-07-02, 13:52
  #14
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Sponsrade av Coca-Cola som äger Powerade.
Jag ser hur det Powerade överallt vid arenan. Stackars spelare är typ tvingade till att dricka Powerade. Så god är den inte.. Aquarius är 10 gånger godare och ägs också av Coca-Cola.
Citera
2018-07-02, 13:54
  #15
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Jag ser hur det Powerade överallt vid arenan. Stackars spelare är typ tvingade till att dricka Powerade. Så god är den inte.. Aquarius är 10 gånger godare och ägs också av Coca-Cola.
Deras vattenflaskor står det Powerade på också så det är inte alltid de måste dricka sånt.
Citera
2018-08-15, 17:04
  #16
Medlem
NoTruces avatar
Jag har nyligen fastnat för Powerade. Den blåa är godast. Jag inbillar mig att den är "halvnyttig" eftersom den hjälper till att ersätta elektrolyter som dunstar ut med svetten, och den här sommaren har man ju svettats utav helvete.
Citera
2018-09-01, 10:03
  #17
Medlem
Här är en till som tycker som du!!
Citera
2021-09-15, 12:20
  #18
Medlem
Har utvecklats till min favoritdryck men den har blivit otroligt svår att få tag på. Finns endast på utvalda butiker och då endast den blåa.

Känns som märket kommer konka snart i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback