2011-08-03, 17:47
Bannlyst
hej vad roligt det är att starta trådar
men så här är det, jag råkade stänga av datormaskinen när den höll på med nån installation och det stod "stäng inte av datorn" och det gjorde jag av misstag, det vill säga jag stängde bara laptopen vek ihop den, och då blev det nåt helt cp-fel varje gång jag sätter på den så står det med svart bakgrund och vit text bla bla bla bla bla bla bla kontroll bla bla bla du kan avbryta disk kontrollen men du rekommenderas att låta den fortsätta, så det gör jag ju, sen står det "ett ospecierat fel har uppstått xx#¤%&&>7"-typ och sen börjar den helt normalt och allt går bra. men är det här skadligt för datormaskinen? och vad ska jag göra för att få bort den?
Citera
2011-08-03, 18:24
Medlem
Installera om.

Det är ungefär som att tanka full tank, men efter halva tankningen så ångrar du dig och åker helt enkelt iväg, för att sen undra varför mätarn bara visar halv tank.
Citera
2011-08-03, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uglefugl
Installera om.

Det är ungefär som att tanka full tank, men efter halva tankningen så ångrar du dig och åker helt enkelt iväg, för att sen undra varför mätarn bara visar halv tank.
det var en installation som satte igång av sig själv
Citera
2011-08-05, 14:17
Medlem
Vad var det för program du installerade?

Jag tror att det bästa och enklaste du kan göra, är att ploppa i din windowsinstallationsskiva/usb-sticka, boota från den och välja att reparera din windowsinstallation.

Om du inte har en skiva med windows på kan du bränna en ny eller bara fråga en kompis. Det viktiga är att det är samma version av Windows.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in