Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-05, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlashThat
Intressant! Du påpekar jämt att du inte är rasist, att du inte ser hudfärgen utan individen. Sedan berättar du fortsättningsvis hur Stockholm blivit förstört då alla inte är vita där längre Stackars alla turister som inte får se 100% vita människor när de åker till Sverige
Tror nog personen i tågvagnen kunde känna lukten av din rasism på långa vägar kanske?

Kanske du ska slå upp vad ordet rasist/rasism egentligen betyder?

Citat:
Rasism är väl när man ogillar en individ pga av dess hudfärg eller ras. Det gör jag inte.

Sa hon till och med.

TS: Du ska se att det snart blir som i UK att folk börjar ifrågasätta mer(hoppas jag), stanna där din familj och jobb är.
Citera
2011-08-05, 17:40
Medlem
Välkommen till Sverige!
Detta händer ofta mig, blir så jävla trött på dessa invandrare!
Citera
2011-08-06, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatfrasierguy
eh..ett begrepp som behövs i Sverige baserat på vad? Dina fördomar om olika invandrargrupper? Det framgår mer och mer att du faktiskt har fördomar, någonting som du starkt dementerade i början av tråden. Vadfan vet du om vilka invandrargrupper som har bättre eller sämre förutsättningar att anpassa sig? Har du utbildat dig här på flashback? Grattis, du kan ta ut din cp-examen vid disken.

Årets inlägg!

+1k
Citera
2011-08-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Det du störde dig på är alltså inte att en utsatt grupp som rasister blir illa behandlade av tågpersonalen och får hatiska blickar av tågresenärerna. Det du stör dig på är att någon placerade dig i fel fack. Du är egentligen en sådan som ska ha privilegiet att få sitta och stirra hatiskt på rasister på tåget.

MENA är ju inte ens ett svenskt begrepp. Inte minsta konstigt att någon plockat upp det utomlands.

Somma begrepp ja, som epitet nej!
Citera
2011-08-06, 15:21
Medlem
Doktor Muggs avatar
Jag får passa på att säga grattis till TS för det faktum att hon blivit kulturberikad.

Mycket har hänt här i Sverige på 15 år. Här är det lämpligt med ett citat från den stora tänkaren Mona Sahlin: "Det är dags för svenskarna att integreras i det nya Sverige. Det gamla Sverige kommer aldrig tillbaka".
Citera
2023-06-28, 23:20
Medlem
Gosifs avatar
Finns inget som heter rasism.. Det är påhittat av politiker för att folk ska slåss mot folk för att eliten ska springa iväg med pengarna..

För övrigt finns det inte ett enda land där folket inte är skeptiska till utlänningar.. Det gäller överallt
Citera
2023-06-28, 23:39
Medlem
F.Hansens avatar
Det är normalt, det är ett vanligt skällsord nuförtiden, till den grad att ordet i sig förlorat sin substantiella överlevnadsfaktor.
Pkidioter har försvarat sina pktankar med hjälp av att attackera minsta lilla motstånd med rasiststämpeln, även om de inte behövt.
Dessa människor är sannolikt de som gjort antibiotika ressistent genom överförbrukning bara för att.

Mvh F.Hansen ej chat cp idiot
Citera
2023-06-29, 00:54
Medlem
Ja det är normalt. Invandrare och deras avkomma kan bete sig hursomhelst och när man säger något, även om det inte ens är en tillsägelse eller ens något otrevligt tillbaka utbrister de JÄVLA RASIST!!! Men då kommer man billigt undan. I värsta fall kan de ta det som en anledning att ge dig stryk eller till och med försöka mörda dig.
Citera
2023-06-29, 01:06
Medlem
ReiseReises avatar
Kallar någon mig för rasist säger jag bara ja.

Har slutat bry mig.
Citera
2023-06-29, 01:54
Medlem
ja det är ett tecken på att de HAR förlorat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in