Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-22, 22:06
  #145
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Jag tackar med djupaste vördnad för denne länk.

Har du eller vet du någon som provat detta ingrepp?

Mitt ex hade genital beading utfört av Chai. Kan varmt rekommenderas om jag säger så. Och Chai är ju alltid grymt proffsig, sjukt bra utförande med perfekt resultat.
Citera
2016-04-07, 19:05
  #146
Medlem
Piercing i Göteborg?

Planerar att skaffa en helixpiercing någon gång nu i vår,

Så: någon som vet ett bra ställe? Rimliga priser men är det bra service spelar priset mindre roll... Vill ta på ett seriöst ställe med bra personal service erfarenhet, ni fattar. Helst i innerstaden gbg eller kungsbacka mölndal

Vill helst ha en ring när den läker och det får gärna ingå smycke i priset
Citera
2016-04-07, 19:10
  #147
Avstängd
Ed´s Kroppskonst  
Adress: Kompassgatan 10, 413 61 Göteborg
Telefon:031-84 10 40
Citera
2016-04-09, 15:10
  #148
Medlem
india ex
Citera
2016-04-14, 15:35
  #149
Medlem
Behöver tips om seriös piercingstudio i Dalarna

Hej!

Jag har efter mycket velande äntligen tagit beslutet att göra en PA😀
Så därför lägger jag ut frågan här om någon har koll på vilken/vilka studios det är värt att besöka i Dalarna och vilka jag inte ens behöver ha som alternativ.
Självklart så är det alltid delade meningar om vilka som är bra å dåliga då det är mycket kemi som ska kännas rätt mellan piercaren och kunden, men finns det någon som är allmänt känd som kass så är det ju bra att veta innan.
Likväl om någon är känd för att vara "bättre" på just genitalapiercings så är det bra att veta.

Tack på förhand
/DrygSomTusan
Citera
2016-04-22, 17:58
  #150
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drygsomtusan
Hej!

Jag har efter mycket velande äntligen tagit beslutet att göra en PA😀
Så därför lägger jag ut frågan här om någon har koll på vilken/vilka studios det är värt att besöka i Dalarna och vilka jag inte ens behöver ha som alternativ.
Självklart så är det alltid delade meningar om vilka som är bra å dåliga då det är mycket kemi som ska kännas rätt mellan piercaren och kunden, men finns det någon som är allmänt känd som kass så är det ju bra att veta innan.
Likväl om någon är känd för att vara "bättre" på just genitalapiercings så är det bra att veta.

Tack på förhand
/DrygSomTusan


Kan rekommendera Crossroad, och ska du gadda dig, så röstar jag för Lighthouse!
Lighthouse piercar nog inte, men Crossroad har både och om jag inte minns fel!
Dessa ligger båda i Borlänge centrum!
Citera
2016-04-23, 09:12
  #151
Medlem
Tack för svaret👍🏻
Jag var till Crossroads å kände på atmosfären dagen efter jag ställde frågan här.
Jag kände direkt att dom var seriösa och väldigt trevliga👍🏻
Bokade tid, och är sedan den 21/4 stolt PA bärare😀
Kan varmt rekommendera Johnny för er som funderar på att pierca sig i Dalarna.
Väldigt professionell med utmärkt resultat som följd.

Hela proceduren = från att jag klev in, tills jag satt lycklig i bilen igen med en nypiercad MiniMe tog ca 10 minuter.
Jag hade förväntat mig en grym smärta och blod men kunde inte ha mer fel.
Jag trodde att han markerade ut piercingen med en penna, men i själva verket så var det sticket som kändes.
Alla har vi olika smärttrösklar, men jag vill påstå att den är smärtfri att göra.
Blödde lite resten av eftermiddagen och på kvällen, inga mängder utan bara lite droppar.
Längtar tills den läkt å är redo för lite test😈
Citera
2016-04-27, 00:39
  #152
Medlem
Egerias avatar
Tribe har jag gjort alla mina piercingar på förutom en!
Citera
2016-05-02, 00:01
  #153
Medlem
Kan varmt rekommendera Tribe.
Citera
2016-05-02, 00:13
  #154
Medlem
Jag gjorde min helix på Tribe. Gjorde samtidigt min smiley, och jag är grymt nöjd med bemötandet varje gång jag kliver in där oavsett om jag ska pierca mig eller bara är på jakt efter nya smycken. Betydligt bättre mottagande än på Barbarella.

Det är Tribe som kommer få göra min triple forward helix när den dagen är inne.
Citera
2016-05-02, 02:03
  #155
Medlem
Egerias avatar
Har gjort alla mina utom en på tribe, bra bemötande, prisvärt, du får rengöring med dig efteråt och dom är väldigt kunniga. Skön atmosfär och trevliga människor!
Citera
2016-05-08, 10:39
  #156
Medlem
MisterToms avatar
Sammanfogat ämnen /Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback