Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-11-12, 15:22
Medlem
Aioloss avatar
Ja, som rubriken antyder, har jag en JÄVLA massa boxer som helt frätts sönder längst ner. Vad i helvete, är min rövsvett så stark?? Man kanske borde sälja det som biologiskt stridsmedel? Har fler än jag problemet?
Citera
2004-11-12, 15:27
insomnias avatar
Jag känner igen det där, känns som att man släpper ut giftigt utsläpp när man plockar upp ett par nytvättade men gamla boxers.

"It's a guy thing."
Citera
2004-11-12, 15:36
Medlem
Mack Bolans avatar
Det där låter väldigt märkligt. Du kanske borde gå och kolla upp det? Eller sluta käka mexikanskt.
Citera
2004-11-12, 15:41
Medlem
Aioloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack Bolan
Det där låter väldigt märkligt. Du kanske borde gå och kolla upp det? Eller sluta käka mexikanskt.

Jo, kanske det. Jag tänkte kolla här först, just för att jag inte har en aning om det är vanligt eller inte. Nog för att jag äter stark mat, men så jävla illa kan det väl inte vara? Iofs är det mest mina gamla FRONT-boxer som är sönder... men även några CK. Så jag vet inte om det är kass kvalitet.
Citera
2004-11-12, 15:47
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiolos
Jo, kanske det. Jag tänkte kolla här först, just för att jag inte har en aning om det är vanligt eller inte. Nog för att jag äter stark mat, men så jävla illa kan det väl inte vara? Iofs är det mest mina gamla FRONT-boxer som är sönder... men även några CK. Så jag vet inte om det är kass kvalitet.
Inte så att du har en ......... f'låt "fet" röv och därför blir du lite svettig i skrevet vilket medför att kallingarna blir fuktiga och stramar åt, vilket gör att du får upp dem lite mellan skinkorna och när du går blir det friktion mellan det fuktiga tyget vilket i sin tur resulterar i ett slitage.

my 5 cents
Citera
2004-11-12, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Inte så att du har en ......... f'låt "fet" röv och därför blir du lite svettig i skrevet vilket medför att kallingarna blir fuktiga och stramar åt, vilket gör att du får upp dem lite mellan skinkorna och när du går blir det friktion mellan det fuktiga tyget vilket i sin tur resulterar i ett slitage.

my 5 cents

Fan va smart du é!
Citera
2004-11-12, 15:57
Medlem
kezoos avatar
shiiit, slog mig att ett par av mina också är så
Citera
2004-11-12, 16:09
Medlem
Aioloss avatar
Citat:

my 5 cents

Nog för att jag är stor, men det sitter på magen. svettas inte speciellt mycket. så den teorin tror jag inte så mycket på. och som tur är har jag aldrig mina boxer mellan skinkorna.. det sitter så fint på plats.
Citera
2004-11-12, 19:29
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiolos
Nog för att jag är stor, men det sitter på magen. svettas inte speciellt mycket. så den teorin tror jag inte så mycket på. och som tur är har jag aldrig mina boxer mellan skinkorna.. det sitter så fint på plats.
hehe, men du tror väll ärligt inte att du har substanser från analen som fräter sönder tyget?

Hade varit läskigt i så fall..... kanske.. om magsyra läcker ut kanske?

Inte mitt område, jag är mera för tekniska lösningar.
Citera
2004-11-12, 19:32
Medlem
Aioloss avatar
Citat:
hehe, men du tror väll ärligt inte att du har substanser från analen som fräter sönder tyget?

Hade varit läskigt i så fall..... kanske.. om magsyra läcker ut kanske?

Inte mitt område, jag är mera för tekniska lösningar.

Jag vet ärligt talat inte vad orsaken är. Vad jag däremot vet är att jag haft magsår i sex år...
Citera
2004-11-12, 19:51
Medlem
TomBombadills avatar
Ett tips är att köpa nya kalsonger då och då.

Behöver inte vara så ofta, men var femte år iaf
Citera
2004-11-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Ett tips är att köpa nya kalsonger då och då.

Behöver inte vara så ofta, men var femte år iaf

word up när det blivit hål i dem har det helt enkelt blivit dags att byta. hur lång tid pratar vi här? mellan àtt de köps och att de har fått hål
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in