2011-08-02, 16:31
Medlem
toxicvaccines avatar
Jag har ett problem och det är hur fan sätter jag igång playback så att jag hör de jag säger själv i hörlurarna i realtime? Hittar fan inget på google om hur man gör.. Det sjuka är att min lilla datamick hör jag mig själv tydligt som fan när jag pratar i den.. Men inte i den feta micken som jag spelar in med, något är skumt.

Någon som vet hur man fixar detta? Det måste finnas någon slags inställning på kontrollpanelen eller? Kan säga att micken är USB som man stoppar direkt in i datorn.
Citera
2011-08-02, 19:30
Medlem
Noetlovskijs avatar
Musik -> Programvara - Windows

/Mod
Citera
2011-08-03, 00:24
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Musik -> Programvara - Windows

/Mod

MEN LOOOOL
Citera
2011-08-03, 00:36
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicvaccine
MEN LOOOOL

Jag tolkade det som att du pratar i din mick (du hör inte vad du säger) och du specificerade ingen särskild DAW (slutsats: problemet ligger i Windows inställningar) så folk kunde hjälpa dig hitta inställningar i den, samt att du angav Windows i rubriken.

Dessutom var ditt inlägg felplacerat i Musik - Allmänt.

En kan tänka sig att du får bättre hjälp med Windows här. Annars får modkollega kasta tråden till Egen Musik - teori och praktik.
Senast redigerad av Noetlovskij 2011-08-03 kl. 00:39.
Citera
2011-08-03, 00:55
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Jag tolkade det som att du pratar i din mick (du hör inte vad du säger) och du specificerade ingen särskild DAW (slutsats: problemet ligger i Windows inställningar) så folk kunde hjälpa dig hitta inställningar i den, samt att du angav Windows i rubriken.

Dessutom var ditt inlägg felplacerat i Musik - Allmänt.

En kan tänka sig att du får bättre hjälp med Windows här. Annars får modkollega kasta tråden till Egen Musik - teori och praktik.

Jaha du menar så.. Aja mitt fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in