Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-02, 11:59
  #1
Avstängd
Vet inte var jag ska placera denna

Till alla mångfaldsfundametalister som spyr ut sitt hat mot SD för ni saknar argument att försvara islamiseringen och den påtvingade mångkulturen byggd på lögner ni själva flyr ifrån

Mona Sahlin

Citat:
Uppdragen Sahlin tagit skvallrar om var hon kommer att landa. Hon menar att arbetar*rörelsen har ett historiskt ansvar att göra jämställdheten och kampen mot rasismen till lika viktiga och omvälvande samhälls*frågor som när man förde fram klassfrågorna.

Jag har länge undrat vad kampen mot rasism betyder.

Mona Sahlin

Citat:
Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet. Det ska räknas som ett plus att ha en annan etnisk bakgrund än den svenska.

Nu har Mona Sahlin med sin kamp mot rasismen äntligen fått som hon velat!

Mohammed

Citat:
Mohamed Ragubi säger att han haft tur och trivs mycket bra på jobbet där han snickrar emballage och lådor för transporter. Efter att ha tagit den inledande kontakten själv fick han och företaget sedan hjälp av arbetsförmedlingen. Inom ramen för instegsjobb subventionerade de 75 procent av hans lön de första sex månaderna. Från och med juni står de för drygt 30 procent.

Ni vet det här är låtsasjobb i 6 månader va? Ni vet vilka som betalar va? Vad gäller svenskar då?

Svenskar

Citat:
Arbetsgivaren får 5.000 kronor i månaden för varje Fas 3-placerad person. De arbetslösa får inte gå någon utbildning, eller ha en lärlingsplats.

Hur ska personer inom Fas 3 komma ur sin situation?
-Till slut måste de hitta en arbetsgivare som vill anställa dem, säger statsminister Reinfeldt till SVT.

Ni svenskar som dumpats i FAS 3 för vår svenskfientliga regering prioriterar invandrare, ställ er dessa frågor och ANMÄL regeringen till DO för diskriminering för ni får inte instegsjobb för ni är etniska svenskar!

1. Varför ska du som svensk vara arbetslös i 450 dagar och dumpas i FAS 3?

2. Varför ska du som svensk få FAS 3 och inte instegsjobb?

3. Varför får du som svensk inte instegsjobb som invandrarna vid tidigare skede?

4. Varför får du inte ha praktik och utbildning i FAS 3

5. Varför ska du som svensk arbetslös i FAS 3 betala nya invandrares lön i 6 månader?

6. Varför ska du som svensk arbetslös i FAS 3 betala nya invandrares a-kassa i 6 månander när du själv tvingas få 65% a-kassa?

Till er som spyr ut hat mot SD! Till er som saknar argument att försvara islamiseringen och den påtvingade mångkulturen ni själva flyr i från!

7. Känns det bra invandrare nu får jobb före svenskar?

8. Känns det bra betala invandrares lön i 6 månader för låtsasjobb?

9. Känns det bra att betala invandrarens a-kassa i 1 år när du själv får 65% och dumpas i FAS 3?

10. Känns det bra du inte får ha praktik och utbildning medans invandraren får jobb lönen du betalar?

Hur känns det mångfaldsfundametalister att bli utbytt av invandrarna nu?

Är detta tacken för att vi i över 25 års tid tagit emot dom med öppna armar. Fått välfärden nedmonterad, lönerna dumpade, pensionen urholkad

Varför har ni sånt förakt mot svenskar och Sverige?
Citera
2011-08-02, 12:03
  #2
Avstängd
Trapadors avatar
Skyll på regeringen som införde mångfalden.
Citera
2011-08-02, 12:05
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trapador
Skyll på regeringen som införde mångfalden.

Du läste inget va nöt?

Vad skrev jag i topic?

Sen ska mångfaldsfundametalisterna med sitt förakt mot svenskarna svara varför invandrare ska få LÅTSASJOBB före långtidsarbetslösa svenskar som betalar invandrarens låtsasjobbs lön!
Citera
2011-08-02, 12:49
  #4
Medlem
crying.freemans avatar
Det handlar ju att få in dessa i arbetslivet och samhället. Även om det är låtsasjobb är det ju viktigt att dessa acklimatiseras, där är ett jobb första steget. Det finns ju inget värre än invandrare som inte kan eller vill smälta in vårt samhälle på något sätt. Detta är ett resultat av dåligt förd politik som ledde till segregation i stor utsträckning.

Kan också tycka att det är orättvist men invandrare som inte kommer in i samhället är ju ett stort problem. Hade jag varit arbetslös så kanske jag hade stört mig mer, men ser gärna att invandrare börjar jobba och i sinom tid inte behöver dessa bidrag. Jämfört med de som inte vill jobba alls.

Kan inte svara på alla dina frågeställningar, men förstår din bitterhet. Men vafan, allt för att få dem att jobba?
Citera
2011-08-02, 12:52
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av crying.freeman
Det handlar ju att få in dessa i arbetslivet och samhället. Även om det är låtsasjobb är det ju viktigt att dessa acklimatiseras, där är ett jobb första steget. Det finns ju inget värre än invandrare som inte kan eller vill smälta in vårt samhälle på något sätt. Detta är ett resultat av dåligt förd politik som ledde till segregation i stor utsträckning.

Kan också tycka att det är orättvist men invandrare som inte kommer in i samhället är ju ett stort problem. Hade jag varit arbetslös så kanske jag hade stört mig mer, men ser gärna att invandrare börjar jobba och i sinom tid inte behöver dessa bidrag. Jämfört med de som inte vill jobba alls.

Kan inte svara på alla dina frågeställningar, men förstår din bitterhet. Men vafan, allt för att få dem att jobba?

Vadå handlar om att få in, ja men inte på detta sättet

1. Svenskar dumpas i FAS 3 och utnyttjas mot socialbidrag

2. Svenskar i FAS 3 betalar NYA invandrares låtsasjobb i 6 månader

Pontera ett företag anställer en svensk och en invandrare

4. Svensken jobbar för 9000 i socialbidrag

5. Invandraren får 15.000 i lön, 75% är GRATIS som svensken betalar ÅT arbetsgivaren


Och när Mohammed får låtsasjobb, så fyller man ju på med 1000 NYA arbetslösa Mohammed!

Detta är ren rasism och apartheid mot svensken, förneka inget annat eller BEVISA med fakta!
Citera
2011-08-02, 16:06
  #6
Avstängd
SuperGnus avatar

Svenskar är ingen folkgrupp enligt lagen så du kan inte anmäla dom för någonting.

Men du förstår väl själv att det här minskar rasismen va? menar svenskarna som får gå i FAS3 och se invandrarna glida förbi till riktiga jobb med staten i ryggen lär ju bara bli mer positiva till invandring, det ser ju vem som helst :P
__________________
Senast redigerad av SuperGnu 2011-08-02 kl. 16:10.
Citera
2011-08-02, 16:11
  #7
Avstängd
SuperGnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crying.freeman
Det handlar ju att få in dessa i arbetslivet och samhället. Även om det är låtsasjobb är det ju viktigt att dessa acklimatiseras, där är ett jobb första steget. Det finns ju inget värre än invandrare som inte kan eller vill smälta in vårt samhälle på något sätt. Detta är ett resultat av dåligt förd politik som ledde till segregation i stor utsträckning.

Kan också tycka att det är orättvist men invandrare som inte kommer in i samhället är ju ett stort problem. Hade jag varit arbetslös så kanske jag hade stört mig mer, men ser gärna att invandrare börjar jobba och i sinom tid inte behöver dessa bidrag. Jämfört med de som inte vill jobba alls.

Kan inte svara på alla dina frågeställningar, men förstår din bitterhet. Men vafan, allt för att få dem att jobba?

Så att invandrare får glida förbi svenskar bara för att dom är invandrare är bra menar du? Är du medveten om hur arbetslösheten bland svenskar ser ut?

Men jag börjar tro att Regeringen vill ha inbördeskrig, dom jobbar iaf starkt på det.
Citera
2011-08-02, 16:13
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu

Svenskar är ingen folkgrupp enligt lagen så du kan inte anmäla dom för någonting.

Men du förstår väl själv att det här minskar rasismen va? menar svenskarna som får gå i FAS3 och se invandrarna glida förbi till riktiga jobb med staten i ryggen lär ju bara bli mer positiva till invandring, det ser ju vem som helst :P

Du kan inte ägna dig en jävla minut och läsa skilnaden på FAS 3 för svenskar och instegsjobb för invandrare som svenskar i FAS 3 betalar

Det är du som är SVENSKrasist

Har du sånt jävla hat mot SD och svenskar?

Jag hoppas verkligen du blir ersatt av en invndrare. Din pension är KÖRD! Du får 8000-9000 innan skatt

Du får lika LITE i pension för att jobba 40-50 år som en FLYKTING får i bidrag idag utan att jobba

SVENSKRASIST!!
Citera
2011-08-02, 16:30
  #9
Avstängd
SuperGnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svikensvensk
Du kan inte ägna dig en jävla minut och läsa skilnaden på FAS 3 för svenskar och instegsjobb för invandrare som svenskar i FAS 3 betalar

Det är du som är SVENSKrasist

Har du sånt jävla hat mot SD och svenskar?

Jag hoppas verkligen du blir ersatt av en invndrare. Din pension är KÖRD! Du får 8000-9000 innan skatt

Du får lika LITE i pension för att jobba 40-50 år som en FLYKTING får i bidrag idag utan att jobba

SVENSKRASIST!!

Jag var ironisk...
Citera
2011-08-02, 19:43
  #10
Medlem
skillnads avatar
Du har helt rätt, välkommen till Apartheid Sverige!


Apartheidsystemet gäller dock inte bara ekonomiska förhållanden. All sjuklöver politik är eller blir i praktisk mening 100% antisvensk. Det finns bara en enda grupp som systematiskt diskrimineras. Det vi svenskar, inga andra.


På grund av deras misslyckade multikult experiment och allt resulterande samhällskaos som följer, skall nu istället "rasistiska" "islamofobiska" grupper på nätet bevakas av SÄPO.

Många politiker i riksdagen borde istället arresteras för samhällsomstörtande verksamhet.

Säkerhetspolisen (Säpo) lyder under Rikspolisstyrelsen och är den myndighet i Sverige som svarar för bl.a. skydd mot samhällsomstörtande verksamhet, terrorism och främmande underrättelseverksamhet. Till stöd för sin verksamhet bedriver Säpo underrättelsetjänst.

Låt oss citera Bilderberg deltagaren, Libyen mördaren, och svensk hataren numero ono, Fredrik Reinfeldt.

"det finns inga svenskar".

Det kommer bli värre och värre för svenskar om detta fortsätter än det någonsin var för sydafrikaner under Apartheid. Om det inte redan är det?
__________________
Senast redigerad av skillnad 2011-08-02 kl. 20:30.
Citera
2011-08-02, 20:24
  #11
Medlem
Lantbruks avatar
Att svänga sig med uttryck som apartheid kan till vid en första anblick te sig en smula extremt, men faktum är att bl.a. det svenska rättsväsendet sysslar med apartheid, där man särbehandlar etniska svenskar negativt, baserat på deras rastillhörighet.

Ett färskt exempel: http://www.nationell.nu/2011/08/02/n...enska-flickor/
Citera
2011-08-02, 21:23
  #12
Medlem
KlisterKarlsons avatar
Detta är ju bara ett led från mångfaldsivrarna för att kunna ÖKA invällningen och göra mångfald till en mer accepterad företeelse.

Genom att se till så att boskapen som kommer hit får jobb, om än låtsasjobb, och låta de etniska svenskarna parkeras i arbetslöshet, så kommer man inom några år att kunna visa att invandrare är mindre arbetslösa än svenskar. Vips så kan man förtrycka etniska svenskar eftersom de bara är ett slött skitfolk jämfört med alla flitiga och duktiga somalier.

/KK
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback