Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-08-05, 21:22
  #37
Medlem
NEXUS100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.
Som du kanske ser på min användare registrerade jag mig i juli och denna händelse inträffade 1:a augusti. Kvinnan med pilbåge hade rött, långt och lockigt hår, var kanske 180cm och som ni kan läsa på olika nyhetshemsidor hade hon "gamla konstiga" kläder. Hennes pilbåge var lång och såg inte direkt ut som något hon hade gjort själv, snarare som något hon hade köpt på en medeltidsmarknad. Hon är vit.

ok, no offence, det var inte meningen att trampa dig på tårna.

Citat:
Ursprungligen postat av asabla
Tar och bjuder på lite uppdatering kring denna mystiska kvinna
http://na.se/nyheter/orebro/1.130770...pen-och-slappt

Har hennes identitet blivit känd än?
Iom att hon har blivit gripen och är misstänkt för grov misshandel så borde det finnas FUP snart eller ett domslut när rättegången varit.
Citera
2011-08-05, 22:59
  #38
Medlem
asablas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NEXUS100
ok, no offence, det var inte meningen att trampa dig på tårna.



Har hennes identitet blivit känd än?
Iom att hon har blivit gripen och är misstänkt för grov misshandel så borde det finnas FUP snart eller ett domslut när rättegången varit.
Sitter med spänning och väntar på den skall dyka upp. Dock så har jag inte hört någon namn ännu
Citera
2011-08-05, 23:16
  #39
Medlem
Nemjungs avatar
hon spelar säkert world of warcraft också som night elf hunter o ville ta de hela till en helt ny nivå
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback