Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-09-23, 10:16
  #61
Medlem
Returpappers avatar
Att ni orkar titta på kvällshorornas sidor överhuvudtaget, jag tycker inte att de fungerar med så enormt mycket reklam. Föredrar text hatar TV-snuttar.
Citera
2019-10-18, 16:48
  #62
Medlem
JBernards avatar
Av ren lättja låg jag och tittade på några klick av "tv"-formatet på Aftonbladet i soffan.

Jag var redan innan detta medveten om att det som presenteras är totalt jävla skit, nonsens och trams.
Vem fan har sagt åt dom att använda händerna att gestikulera med hela tiden? Det ser ju fan inte klokt ut. Tror dom att kvalitén på deras mundiarré förbättras om dom viftar med armarna? Kan ingen stoppa denna undermåliga sörja, den är ju direkt skadlig för folks intellekt.

Mot bättre vetande länkar jag till ett exempel på skiten bara för att reta upp er; https://www.aftonbladet.se/tv/a/2987...sociala-medier
Citera
2019-10-23, 08:32
  #63
Medlem
AreYouBacks avatar
Har ni märkt hur de i AB TV börjar skratta bort fruktansvärda saker. Igår var det bifrun till Thailands kung som blev helt avpoleterad på sin karriär inom militären samt som som bifru. Det hela är förnedrande för alla kvinnor och studion skrattar bort det.

Tidigare var det också hur de kommenterade Irans censur av kvinnor på skivomslag. Där skrattade och "gillade" typ hur det hade gjorts.

Sjuka människor.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback