Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-31, 22:29
  #1
Medlem
Hejsan! Är det någon som vet hur det är med låten "Talk 2 me" ("Ride with me") - http://www.youtube.com/watch?v=r1NLXnO-0vo om det är lil wayne som sjunger eller jargon? I rubriken står det att den ska vara med på lil waynes skiva "Tha Carter IV", men det verkar den inte vara. Däremot har jag hört många säga att det är Jargon som sjunger, och en del har kommenterat det, men ingen verkar vara helt säker. Någon som vet och har källor?
Tack!
Citera
2011-08-06, 20:24
  #2
Medlem
Vafan, ingen som vet?
Citera
2011-08-25, 00:05
  #3
Medlem
Gillar man lil wayne så vet man ju att det är lil wayne som sjunger, det borde du höra

Han har ju gjort ett x antal låtar om man säger så... många av de fetaste släpps inte. Tänker bl.a. på just talk2me och 30 minutes to new orleans för att ta 2 exempel
Citera
2011-08-25, 14:39
  #4
Medlem
pedroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flurl
Gillar man lil wayne så vet man ju att det är lil wayne som sjunger, det borde du höra

Han har ju gjort ett x antal låtar om man säger så... många av de fetaste släpps inte. Tänker bl.a. på just talk2me och 30 minutes to new orleans för att ta 2 exempel

30 min to new orleans har släppts med mack maines senaste mixtape!
Citera
2011-09-22, 12:23
  #5
Medlem
Jiiiberishs avatar
Antar att du redan löst det där, Men jag måste bara säga att det där är verkligen INTE Wayne!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback