2011-07-31, 17:27
Medlem
Efter att min förra bärbara dator nästan brann upp fick rådet att dammsuga fläkten. Eftersom jag aldrig fick ihop skiten igen tänkte jag nu köpa en ny. Jag är medveten om att det inte finns någon i varken skummgummi eller pansarplåt så jag ska nu vara extremt varsam med detta inköpet.

Det jag behöver kunna göra är att skriva i word, ha den till mina studier, spela spel (Enbart The Sims 3 iofs) och surfa. Resten är jag nog inte så kapabel till skulle jag tro.

Jag har kollat på en ASUS X53U-SX123V. Skulle den fungera?
Citera
2011-07-31, 17:34
Medlem
ilols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinos
Efter att min förra bärbara dator nästan brann upp fick rådet att dammsuga fläkten. Eftersom jag aldrig fick ihop skiten igen tänkte jag nu köpa en ny. Jag är medveten om att det inte finns någon i varken skummgummi eller pansarplåt så jag ska nu vara extremt varsam med detta inköpet.

Det jag behöver kunna göra är att skriva i word, ha den till mina studier, spela spel (Enbart The Sims 3 iofs) och surfa. Resten är jag nog inte så kapabel till skulle jag tro.

Jag har kollat på en ASUS X53U-SX123V. Skulle den fungera?

Ja den duger alldeles utmärkt till dina behov.
Citera
2011-07-31, 17:36
Medlem
Porryhatters avatar
Ett tips till nästa gång om du inte koll, det är att tänka på underlaget där datorn står på. Vissa har t.o.m haft sin laptop i sängen, vilket gör att den i stort sett våldtagen av allt damm som kommer in i den.
Citera
2011-07-31, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilol
Ja den duger alldeles utmärkt till dina behov.
Utmärkt! Tack
Citera
2011-07-31, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Ett tips till nästa gång om du inte koll, det är att tänka på underlaget där datorn står på. Vissa har t.o.m haft sin laptop i sängen, vilket gör att den i stort sett våldtagen av allt damm som kommer in i den.

Jag antar att det är vid sådana här tillfällen jag inte ska berätta om alla gånger jag vaknat med huvudet på tangenterna och datorn på kudden (Skyller på mina universitetsstudier). Jag får helt enkelt köpa ett sådant där bräda man kan ha under och ställa den någonstans och låta den stå där. Sen ska den nog (förhoppningsvis) överleva.
Citera
2011-07-31, 17:56
Medlem
alienDNAs avatar
har du din laptop i sängen så ha en bricka under den.. det är inte optimalt men 100ggr bättre än att inte ha den på en bricka.
Citera
2011-07-31, 18:19
Medlem
Ska det funka att porrsurfa på den?
Citera
2014-09-11, 13:36
Medlem
Jenklers avatar
Om man bara ska surfa så behövs inte mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera